Vineri, 24 iunie 2011, se lansează oficial BEEROcracy, prima revistă de Cultura Berii din România.
Publicaţia lunară va celebra fascinanta lume a berii şi vine în întâmpinarea nevoilor unui public tot mai pasionat de bere şi de cultura berii. Revista se va tipări într-un tiraj de 10.000 de copii şi va fi distribuită gratuit în sute de locaţii din Bucureşti.
Lansarea are loc în noua berărie Beer O’Clock din Str.Gabroveni, nr 4, Centrul Vechi al Capitalei.
În cadrul evenimentul de lansare, se vor organiza: un inedit concurs de mixologie cocktailuri de bere “BEERtenders at work” şi un concurs de bere de casă, “Homebrewers at work”, degustări de bere şi seminarii pe teme de cultura berii.
Concursul de cocktailuri de bere va beneficia de supravegherea şi susţinerea Barmania, un suport pentru specializarea barmanilor din România.
Partenerii oficiali ai evenimentului sunt: berea Stiegl, F Vodka by Michel Adam, berea AnkerBrau, berea Andechs, sucurile Maaza, fabrica-de-bere.ro, site-ul de cadouri cemarfa.ro.
Concomitent, se va lansa şi site-ul www.beerocracy.ro ce se doreşte a fi un suport media de calitate în transmiterea promptă a ultimelor noutăţi din lumea berii. Site-ul va dispune de o platformă cât mai interactivă pentru a putea găzdui discuţii şi opinii ale pasionaţilor de Cultura Berii din România. Aici, precum şi pe pagina de Facebook, BEERocracy le-a rezervat cititorilor săi multe surprize şi concursuri cu multe premii în bere, excursii, vouchere de cadouri, abonamente gratuite la fitness şi multe altele.
Despre Revista BEERocracy
BEERocracy este singura revistă de cultura berii din România şi este distribuită gratuit în 10.000 de exemplare în circa 400 sute de locaţii din Bucureşti, urmând ca până în decembrie 2011, tirajul să atingă progresiv 30.000 exemplare. Distribuţia este asigurată de Spin Media şi prin Poşta Română.
BEERocracy îşi propune să devină principala sursă de informare şi de analiză din lumea berii din România şi intenţionează să lanseze o serie de produse, servicii şi evenimente menite să popularizeze tot ce ţine de cultura berii.
BEERocracy nu se va limita la a fi o revistă de nişă, urmând să se adreseze unui public cât mai larg, întocmai ca şi berea, un produs foarte popular, cu un target vast şi care sparge multe din barierele poziţionării pe un public-ţintă, adresându-se inclusiv publicului feminin.
Revista se doreşte şi o agendă de evenimente cu informaţii interesante, despre cele mai propice prilejuri de a savura o bere.
Dintre editorialiştii care vor semna în revistă se numără Joachim Reuling, degustător profesionist de bere cu prezenţe în juriul celor mai importante concursuri internaţionale de profil şi Valentin Vernea, General Manager Curtea Berarilor, ce deţine o experienţă de peste 10 ani în industria berii şi HoReCa.
BEERocracy va dezvolta şi campanii sociale, intenţionând să popularizeze în rândul cititorilor săi consumul responsabil de bere sau să atragă atenţia asupra necesităţii reciclării ambalajelor de bere.