Comitetul de organizare al Effie 2009 lanseaza astazi concursul pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia de anul acesta. Concursul se adreseaza creativilor din intreaga comunitate de publicitate din Romania precum si studentilor, freelancer-ilor si tuturor persoanelor interesate de domeniul advertising-ului.
Stefan Iordache, Membru in Comitetul de organizare al Effie 2009 si CEO Leo Burnett Group: „O tema de Creatie pentru un concurs de Eficienta! Nici ca se putea o tema mai frumoasa in 2009, pentru ca Creativitatea si efectul ei in Eficienta vor deveni mai importante ca niciodata astazi. Multumesc tuturor celor care se implica in dezvoltarea Effie in Romania si a creativitatii care vinde. Standarde ca si Effie sunt referinte care ne vor face sa ne dorim permanent sa fim mai buni.”
Propunerile pentru key visual Effie 2009 pot fi trimise pana pe 20 martie la adresa de email: alina.alexandrescu@millcomm.ro. Millenium Communications, organizatorul Effie 2009 va strange toate propunerile, iar la finalul perioadei de inscrieri le va trimite spre evaluare Comitetului de organizare al Effie 2009.
Din Comitetul de organizare al Effie 2009, care va alege vizualul campaniei, fac parte: Narcis Horhoianu – Associated Marketing Director P&G Romania, Alexandra Olaru – HR & Communication Director Unilever SCE, Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA, Dan Petre – Managing Partner D&D Research, Afrodita Blasius – Managing Partner Bridge Communication, Sorin Blaga – Vice President Marketing&Communication Rompetrol, Stefan Iordache – CEO Leo Burnett Group, Paul Markovits – Managing Partner Image Matters.
Castigatorii vor fi anuntati la sfarsitul lunii martie iar premiul pentru cea mai creativa idee va fi in valoare de 4.000 RON.
Brieful pentru campania de comunicare a Effie 2009, logo-urile IAA, UAPR, Effie si informatii suplimentare privind concursul se pot gasi pe site-ul www.effie.ro.
{mosloadposition user10}