– campania care te incurajeaza sa gatesti, sa te distrezi si sa experimentezi
După zece zile în care Chef Florin Dumitrescu și actorul Andrei Aradits au lansat un manifest culinar prin care și-au exprimat convingerile lor legate de gătit, a venit și momentul adevărului. Manifestul culinar a culminat cu lansarea Bucătăriei Lidl, locul de întâlnire a celor care iubesc mâncarea, gătitul și petrecerea timpului alături de cei dragi în jurul mesei. Creată sub forma unei platforme online, Bucătăria Lidl își propune să devină un loc de inspiraţie deopotrivă pentru cei experimentaţi și pentru cei care își doresc să înveţe să pregătească reţete delicioase la preţuri avantajoase.
„Credem că oricine poate să înveţe să gătească și știm că în bucătărie nu trebuie să fii perfect, dar poţi fi creativ. De asemenea, suntem convinși că gătitul nu ar trebui să fie plictisitor, ci, din contră, distractiv. Și, nu în ultimul rând, vom demonstra că și cu bani puţini poţi mânca bine, iar acest lucru îl dovedim zilnic prin produsele de calitate la preţuri accesibile aflate în magazinele Lidl din toată ţara. Acestea sunt convingerile care ne-au determinat să începem acest manifest culinar care va culmina cu transformarea bucătăriei și a modului în care gătim. În continuare, pregătim surprize săptămânale pentru toţi cei ce trec pragul Bucătăriei Lidl și o serie de proiecte speciale, pe care le vom anunţa la momentul oportun”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & Communication Manager, Lidl România.
Cele două vedete din noua campanie Lidl reprezintă mixul perfect dintre un profesionist și un novice într-ale gătitului, completându-se reciproc. Chef Florin Dumitrescu – maestru și mentor – și Andrei Aradits – entuziastul care iubește preparatele delicioase și este amator într-ale gătitului – caută în Bucătăria Lidl distracţia și inspiraţia în pregătirea reţetelor sănătoase, simple sau sofisticate, folosind produsele Lidl. Oricine dorește să înveţe sau să se specializeze în domeniul culinar va găsi o sursă de inspiraţie sau un sfat util pe platforma online bucatarialidl.ro. Site-ul adună într-un singur loc utilizatorii creativi care aspiră să dobândească un stil de viaţă bazat pe o dietă echilibrată. În același timp, le oferă sfaturi și idei despre cum pot să se bucure de mâncăruri savuroase, cu un conţinut nutritiv corect, care pot fi pregătite cu produse foarte bune la cel mai bun raport calitate-preţ.
Bucătăria Lidl se adaptează perfect obiceiurilor, nevoilor și dorinţelor românilor, așa cum acestea reies din studiul1 realizat în România și intitulat „În bucătăria românilor – de la raft în farfurie”. Platforma online exprimă perfect ceea ce își dorește consumatorul modern român – inspiraţie în pregătirea rapidă a mâncării gustoase, noutate în bucătărie, dorinţa de a vedea gătitul ca fiind ceva distractiv și relaxant.
1 Studiu realizat de Nielsen și SMARK Research (2013) – „În bucãtãria românilor – de la raft în farfurie” – s-a bazat atât pe obþinerea unor date calitative, cât și cantitative. Grupul þintã al cercetãrii a fost alcãtuit din bãrbaþi și femei cu vârsta cuprinsã între 18 și 64 de ani. Din punct de vedere calitativ, eșantionul cercetãrii a cuprins 12 etnografii cu femei cu vârsta cuprinsã între 18 și 65 de ani cu venit mic spre mediu, mediu și mediu spre mare, iar din punct de vedere cantitativ, s-au susþinut 816 interviuri în mediu urban mare, mediu și mic.