Pe 13 mai va avea loc cea de-a treia editie a Mobile Marketing Conference, eveniment complex dedicat strategiilor de marketing aplicate in mediul mobil. Gazduita de Hotel Howard Johnson, conferinta din acest an va aduce fata in fata marketeri si diverse categorii de specialisti din toate zonele universului mobil: operatori de servicii, producatori, dezvoltatori, antreprenori si agentii interactive.
Organizat de Evensys si avand ca principal partener pe Nokia, evenimentul se bucura la actuala editie de sprijinul companiilor Voxline, Syscom Digital si Symplus, dar si de sustinerea Cosmos Mobile.
Evenimentul din acest an se concentreaza pe analiza oportunitatilor si impactului pe care mobile advertising-ul il are in interactiunea dintre branduri si consumatori. Specialistii invitati vor discuta despre tendintele si inovatiile din domeniu, incercand sa afle cat de pregatita este piata autohtona pentru aceasta revolutie in marketing si cat de receptivi sunt consumatorii la canalul de comunicare mobil.
Reprezentanti ai agentiilor interactive si ai companiilor care activeaza in zona mobile vor oferi un instrumentar complet, cu studii de caz, cele mai bune practici si strategii eficiente de integrare a mobile advertising-ului in campanii de comunicare complexe.
Printre acestia se numara: Ed Flower – Head of Mobile, OMD, Maia Novolan – Director General, Syscom Digital, Dan Virtopeanu – Director General, Voxline, Dragos Stanca – Managing Director, F5 Realitatea – Catavencu, Aurora Enghis – Online Media Manager, Arbo Interactiv, Dan Boabes – Director General, Simplus, Ana Bulgar – Online Communication, Manager Petrom, Mugur Patrascu – Managing Partner, iLeo, Adina Vlad – Managing Partner, Unlock Research, Carmen Holotescu – Director General, Timsoft, Andrei Frimescu – Marketing & PR Manager, Casino Palace si Michalis Kontos- General Manager, Cosmos Mobile.
Tot in cadrul Mobile Marketing Conference va avea loc prima editie a MobileApps Development Meetup, un eveniment organizat cu sustinerea Nokia si adresat dezvoltatorilor de aplicatii mobile din Romania. Aceasta sesiune alternativa isi propune sa-i aduca in acelasi loc pe dezvoltatorii actuali, dar si pe cei care intentioneaza sa patrunda pe piata de aplicatii mobile. Va fi o jumatate de zi cu debateri, studii de caz si dialog activ despre inovatiile tehnologice si resursele prezente pe plan local. Intalnirea va fi astfel o buna ocazie de socializare, de schimb de idei si de experienta in afaceri. Accesul este permis in baza unei invitatii, iar locurile sunt limitate.
La Mobile Marketing Conference, participantii se vor bucura si de trei extra beneficii: cea de-a treia editie a studiului Survey on Mobile Marketing in Romania realizat special de compania Unlock Research pentru acest eveniment, cate un exemplar al volumului Maestrii marketingului si un abonament gratuit pe un an la revista de business Money Express.
Pentru detalii complete referitoare la eveniment si la intalnirea din cadrul sau puteti accesa site-ul dedicat www.mobileconference.ro.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}