Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Se apropie Euro 2016, eveniment de top pentru sport si… marketing

Mai sunt aproximativ 3 luni pana la primul meci de la Campionatul European de Fotbal 2016, programat in Franta. Interesant este ca Romania va fi in prim-plan inca din prima secunda, caci va juca intr-un meci “imposibil” in care va infrunta chiar tara gazda a turneului final de la Euro 2016. Evenimentul, care este programat sa se desfasoare intre 10 iunie si 10 iulie, este asteptat cu mare interes nu doar de pasionatii de sport, ci si de jucatorii din marketing (si publicitate).

O multime de companii asteapta ca Euro 2016 sa insemne pentru acestea un singur lucru: vanzari in crestere. In unele cazuri este vorba despre legaturi usor de inteles. Spre exemplu, agentiile de turism si companiile de zboruri vor inregistra trafic mare pentru calatoriile in Franta.

De asemenea, magazinele care vand tehnologie – in special televizoare (Smart TV), tablete, laptopuri si smartphone-uri de ultima generatie – vor fi “asaltate” de cei care isi vor dori sa urmareasca meciurile in conditii cat mai bune. Producatorii de bere vor observa cum profitul “face spuma”, pentru ca pasionatii de sport consuma mai mult alcool in asociere cu astfel de competitii majore, indiferent daca meciurile se termina fericit sau trist pentru ei…

sursa foto jarmoluk / Pixabay

Totusi, foarte multe alte companii vor avea cresteri de vanzari in jurul Euro 2016, pentru ca o crestere a consumului se observa in general in astfel de momente. Industria de marketing va fi extrem de activa. Vor avea tendinta sa se asocieze cu Euro 2016 multe branduri care practic nu prea au legatura deloc cu fotbalul. Insa chiar si un producator de salam, de ciocolata sau de iaurt poate face o campanie promotionala legata de acest “pretext” si vanzarile vor “sari” in mod spectaculos. Nici nu mai vorbim de producatorii de sucuri carbogazoase, seminte de floarea soarelui sau chipsuri, unde exista o adevarata traditie in asocierea cu meciurile de fotbal de mare interes…

Cine castiga din toate acestea? Dincolo de castigurile aduse companiilor, au si consumatorii partea lor de castig – produse mai iefine si recompense numeroase, prin diverse mecanisme promotionale. Este de asteptat ca piata de publicitate sa fie “atacata” puternic si de operatorii de jocuri de noroc online, care au acum posibilitatea de a se promova in mod legal (cu conditia sa fie licentiati in Romania).

Pentru pariuri online de succes, se vor vizita intens site-urile web de specialitate, asa cum este de exemplu Tipzor – un brand nou in domeniu, dar in plina ascensiune. Exista tot mai multe agentii de pariuri online licentiate in Romania si in acelasi timp tot mai multi jucatori care renunta la varianta clasica si trec pe internet.

foto header: jarmoluk / Pixabay

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.