Romanii asteapta cu mare interes editia din acest an a campaniei de Black Friday. Ca si anul trecut, este de asteptat sa fie atins un nou record de vanzari, pe masura ce tot mai multe persoane descopera acest fenomen de shopping.
Black Friday va fi si in 2016 probabil cel mai important moment pentru e-commerce, caci cea mai mare amploare a sarbatorii discounturilor este pe internet.
Magazinele online se pregatesc de multe luni pentru Black Friday 2016, dar cu siguranta ca inca sunt multe detalii de pus la punct. Datele vehiculate pentru campaniile de Black Friday sunt 18 si 25 noiembrie, insa experienta din anii precedenti ne arata ca reducerile se vor intinde de fapt pe mult mai multe zile, in functie de fiecare comerciant.
In contextul unui apetit foarte mare al publicului pentru cumparaturile de Black Friday, magazinele trebuie sa se asigure ca au parteneriate cu furnizori de incredere. In primul rand, este vorba despre aprovizionare: fiecare magazin isi doreste sa se poata baza pe stocuri sigure, achizitionate in cele mai bune conditii de pret, astfel incat sa fie posibila oferirea de discounturi substantiale clientilor finali.
A nu avea suficienta marfa in noiembrie si decembrie, pe categoriile de cel mai mare interes pe nisa pe care activeaza magazinul, este o mare problema pentru business in sine. Unele magazine reusesc sa vanda de Black Friday, in doar cateva zile, la fel de mult cat vand chiar si in cateva luni de activitate normala.
Un alt capitol extrem de sensibil pentru magazinele online este serviciul de livrare a comenzilor. Clientii cumpara “agresiv”, dar vor sa si primeasca produsele in cel mai scurt timp. De Black Friday, in e-commerce este neaparat nevoie de parteneriate cu companii de curierat capabile sa ofere rapiditate si calitate chiar si in conditii speciale, cand aglomeratia pune probleme tuturor curierilor.
Cei de la Fastius Curier ofera tot timpul anului servicii special dedicate magazinelor online prin Treispe – livrare in aceeasi zi in Bucuresti, un produs special conceput pentru e-commerce. Fastius Curier colaboreaza cu firme din toate domeniile de activitate, insa in ultimii ani are tot mai multi clienti din randul magazinelor online, pentru care a dezvoltat astfel solutii dedicate, care sa raspunda perfect nevoilor acestora.
De Black Friday, persoanele care comanda produse din magazine online care livreaza prin Fastius Curier in Bucuresti vor avea o surpriza placuta: cel mai probabil, vor primi pachetele cat se poate de rapid in conditiile respective si fara niciun compromis in ceea ce priveste calitatea si siguranta livrarii.