Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Se anunta o lupta epica pentru studentii pasionati de publicitate

IAA

IAALansam cea de-a cincea ediție a CompetitIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch în fața a trei clienți importanți: BCR, La Fantana și HTC.

Acest proiect se adresează studenților și masteranzilor pasionați de publicitate. Participanții trebuie să parcurgă următorii pași pentru a câștiga:
1. Să se înscrie pe www.competiaa.ro. Data limită pentru înscrieri este: 31 octombrie 2015. O echipa trebuie sa aibă între 2 și 5 membri.
2. După completarea formularelor se va realiza o jurizare a participanților pe baza formularelor de înscriere, în final ajungându-se la un numar de 18 echipe care vor primi un brief de la una dintre cele trei mari companii partenere.
3. Dupa analiză, evaluarea prezentărilor și a soluțiilor propuse de către echipe, se va alege un caștigător pentru fiecare client.

IAA 5 infographic

În acest proiect, participanții vor avea oportunitatea să primească un feedback real de la client în urma căruia își pot evalua abilitățile în domeniu. Echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu 500 de euro, dar și multe alte premii surpriză. De asemenea, continuăm sesiunile de mentorat cu specialiști în comunicare, care vor ghida și îndruma echipele finaliste pe tot parcursul rezolvarii briefurilor.
Ca în fiecare an, CompetițIAA își propune să ofere șansa unei experiențe unice și practice studenților pasionați de marketing și comunicare prin simularea unui pitch în fața unor companii reale. Companiile partenere la ediția de anul acesta pe care studenții vor trebui să le impresioneze prin rezolvarea briefurilor sunt: BCR, La Fântâna, HTC.

competitia IAA

„Sunt deosebit de mândră că am ajuns deja la a cincea ediție CompetițIAA. Este un prilej bun pentru că tinerii aflați la început de drum să se confrunte cu situații reale de lucru, dar și pentru că brandurile să fie provocate de idei proaspete, CompetițIAA organizată de IAA Young Professionals fiind contextul cel mai potrivit care îi poate reuni.„ a spus Ioana Sigarteu, Președinte IAA Young Professionals.
Proiectul CompetițIAA a început în anul 2011, a adunat peste 500 de participanți și 53 de echipe finaliste.

Testimonial IAA

Bucuresti, 20.10.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.