Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scurt raport final

ART & FASHION FOR EDUCATION 1
parallel event of BUCHAREST BIENNALE

26 mai – 13 septembrie 2015
Muzeul de Artă Cluj
Muzeul de Artă Timișoara
Atelier 030202 București

Duminică, 13 septembrie 2015, ART & FASHION FOR EDUCATION 1 curatoriată de Răzvan Ion, Eugen Rădescu și Gergő Horváth s-a închis după mai bine de 16 săptămâni, pe durata căreia s-a bucurat de un succes fără precedent pentru un eveniment de artă și modă contemporană în România.

Bucharest Biennale a câștigat in decursul ultimilor ani o reputație internațională, iar ultima ediție a exprimat potențialul de creștere a acestei forme de întâlnire artistică. Prima ediție a A&FfE a subliniat un potențial similar, fiind un eveniment ce arată posibilitățile creative ale întâlnirii dintre modă și artă.

A&FfE 1 a expus 13 designeri români de talie internațională: Smaranda Almășan, Andreea Bădală, Lucian Broscățean, Ioana Ciolacu, Andrei Dudău, Răzvan Firea, Olah Gyárfás, Adelina Ivan, Irina Marinescu, Marina Moldovan, Sabina Pop, Lucian Rusu, Carmen Secăreanu. Ei s-au inspirat din tot atâția artiști contemporani.

Design-ul expoziției a fost realizat de Robert Marin & Nuca Studio utilizând un concept inovator, materialele utilizate fiind donate ulterior.

A&FfE 1 a avut loc în 3 orașe: București, Cluj și Timișoara.

Procesul de selecție și cercetare, precum și pregătirea textelor teoretice a durat aproape 1 an.

Echipa a fost compusă din 11 persoane, toată echipa lucrând pro-bono pentru acest eveniment caritabil.

A&FfE 1 a atras atenția presei atfel că prezențe în direct la posturi TV, știri, reportaje au apărut în peste 50 de publicații, agenții de presă, stații radio/TV și bloguri, precum Harper’s Bazaar, Decât o Revistă, Reforma, The Institute, TVR 1, Digi 24, Look TV, Adevărul, Artdarling, Mauvert, Modernism, Molecule F și multe altele.

A&FfE 1 a beneficiat de Google Ad Words Grant al Bucharest Biennale care a ajuns la 9 milioane de impressions.

A&FfE 1 a avut aproximativ 7.000 de vizitatori, în cele 3 orașe.

A&FfE 1 a avut ca parteneri financiari Brand Emotion și Aqua Carpatica. Partenerii strategici au fost Peroni, Domeniile Sâmburești, Sobranie și De Silva Residences. Transportul a fost asigurat de TNT România.

Distribuirea computerelor procurate din fondurile A&FfE 1 au fost direcționate către persoane identificate de Fundația “Noi Orizonturi”. Deja s-au distriuit o parte dintre computere urmând a fi distribuite și altele după licitație.

Lucrările/piesele vestimentare prezente în expoziție vor fi licitate de către Casa de licitație Lavacow.

A doua ediție a A&FfE va avea loc în aprilie – septembrie 2016.

Bucuresti, 01.10.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.