Cate dintre scrisorile pe care le primiti zilnic vand cu adevarat? La cate din ele va uitati, pentru ca apoi sa le aruncati sau sa le cititi numai pentru a va ingrozi, vazand cat de putin sunteti intelesi si cat de rar va castiga cu adevarat?
Cea mai noua aparitie a Editurii Publica, Scrisori de vanzari care vand de Drayton Bird, este o carte ce se adreseaza tuturor celor care se confrunta zi de zi cu redactarea unei scrisori la care sa primeasca cat mai multe raspunsuri cu putinta. Multi stiu ca scrisorile bine pregatite si scrise pot fi foarte puternice, putini sunt cei care realizeaza cat de puternice pot fi ele de fapt. Timpul pe care il petreceti invatand sa scrieti o scrisoare care sa vanda poate fi una dintre cele mai rentabile investitii pe care le veti face vreodata.
"Garantez ca oricine va citi aceasta carte si va actiona in urma invatamintelor care pot fi extrase si puse in practica de aici, va trage foloase inzecit."
R. Heller, fondator Management Today
“Cititi aceasta carte si renuntati la serviciile agentiilor, avocatilor si consilierilor platiti sa redacteze scrisori.”
Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School
Drayton Bird este o legenda a marketing-ului direct si a tinut prezentari in fata publicului in peste 43 de tari. Chartered Institute of Marketing afirma despre el ca este unul dintre marile nume care au ajutat la formarea marketing-ului din ziua de astazi, alaturi de Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt. David Ogilvy spunea despre Drayton Bird ca "stie mai multe despre marketing-ul direct decat oricine altcineva in lume" si ca "prezentarile sale sunt deosebit de informative si foarte amuzante".
{mosloadposition user10}