Herschell Gordon Lewis
Brandbuilders
De cate ori nu am fost in situatia de a avea nevoie de o scrisoare de vanzari? De cate ori am stat in fata paginii goale – intai fara inspiratie? De cate ori cei ce au scris scrisori si le-au propus mai departe au primit propunerile inapoi cu o sumedenie de corecturi sau sugestii de modificari?
Si nu cumva de fiecare data toti cei ce au avut de scris astfel de scrisori si-ar fi dorit sa aiba la indemana o lucrare sinteza – atat cu elemente de teorie cat si cu o multitudine de exemple clare?
Ei bine iata ca Brandbuilders ofera celor din domeniul vanzarilor, marketingului si chiar relatiilor publice o lucrare care se constituie intr-un ghid practic in final – un ghid de deractare a unor Scrisori de vanzare eficiente. Veti gasi in aceasta carte explicatii, sfaturi, replici, sfaturi si multe altele – o carte asadar utila pentru toti cei ce au de scris astfel de… epistole pe care le doresc de impact. Un ajutor de 300 de pagini.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}