Agentia de comunicare Adentity solicita organizatorilor evenimentului PR Award 2006 sa prezinte public criteriile, dar mai ales grilele de punctaj, care au stat la baza jurizarii concursului de proiecte de relatii publice din acest an.
Solicitam acest lucru in baza faptului ca am achitat suma de participare in concurs, motiv care ne da dreptul sa stim si cum a fost jurizat acest concurs.
Nelamurirea noastra a aparut in momentul in care am consultat lista proiectelor nominalizate la sectiunea non comerciala , sectiune la care agentia Adentity a inscris proiectul “Fii inteligent, nu fi violent!”, si a fost profunda in clipa cand am vazut lista castigatorilor.
Deoarece, pe baza criteriilor internationale de analiza a campaniilor PR, am constatat ca proiectul “Fii inteligent, nu fi violent!” intrunea vizibil mai multe elemente de apreciere decat celelalte campanii aflate pe lista nominalizarilor, dorim sa stim ce criterii si ce grila de punctaj au stat la baza jurizarii acestui concurs.
Speram ca grila de punctaj sa nu fi fost “ajustata” de catre organizatori in functie de interese financiare, sponsorizari sau alte relatii de “cumetrie” dintre unele persoane, agentii, proiecte sau evenimente, similar cu ceea ce s-a intamplat in anii trecuti.
Din respect pentru participantii la concurs, castigatori sau necastigatori, cerem ca organizatorii evenimentului Romanian PR Award sa ofere informatiile solicitate si sa puna la dispozitia participantilor grilele de punctaj.
Oricum, promitem sa nu ne mai incalcam niciodata principiile, asa cum am facut-o anul acesta, si sa nu mai participam la concursuri si evenimente fara credibilitate, care nu se bucura de recunoasterea agentiilor specializate in relatii publice din Romania.
{mosloadposition user10}