Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scorpion lanseaza la Focsani Noul Touareg

Scorpion Exim, unicul dealer Volkswagen şi Audi pe judeţele Vrancea, Galaţi, Buzău şi Brăila, va lansa pe 12 aprilie la Focşani noul Volkswagen Touareg.  

La cateva luni de la lansarea pe piaţa internaţională, la Paris,  si dupa ce a fost lansat oficial in Romania la Ciolpani de catre importatorul general al marcii Volkswagen – Porsche Romania – la jumătatea lunii februarie, Noul Touareg este pregătit şi pentru lansarea sa la Focşani ce va avea loc pe data de 12 aprilie la sediul societăţii Scorpion, din Calea Moldovei nr. 23.

După conferinta de presa potentialii clienti pot testa pe viu performantele noului SUV prin participarea la o sesiune de Drive Test.

După 4 ani de succese fenomenale pe piaţa SUV-urilor din întreaga lume, Volkswagen a decis să împrospăteze celebrul Touareg oferindu-i o serie de dotări de ultima generaţie, un motor nou de mare putere şi un design usor modificat.

La nivelul designului exterior se anunţă o serie de schimbări menite să îmbunătăţească gustul pe care ţi-l lasă Touareg-ul la prima vedere. Partea frontală va fi dominată de noua grilă cromată marca Volkswagen, de farurile curbate şi de noul paraşoc frontal alături de noile fante de aer.  Iluminarea pe vreme proastă nu mai este o problemă,  proiectoarele de ceata sunt integrate in zona inferioara a barei de protectie fata si sunt bine protejate.  Din punct de vedere aerodinamic oglinzile retrovizoare exterioare au fost, de asemenea, reproiectate, pentru a fi îmbunătăţit coeficientul aerodinamic. S-au făcut modificări şi asupra părţii din spate. Un nou eleron amplasat pe hayon are rolul de a îmbunătăţi caracteristicile aerodinamice ale maşinii. Au fost modificate tehnic şi stopurile care acum sunt cu led. Stiliştii au schimbat şi partea inferioară a scutului, cu ţevile de eşapament, pentru obtinerea unei mai evidente impresii de dinamism. Din lateral silueta maşinii este personalizată de noile jante din aliaj usor şi de forma carcaselor oglinzilor retrovizoare. Acestea arată clar că este vorba despre noua generaţie Touareg.

În habitaclu în privinţa amplasării scaunelor, sunt propuse un sistem de baza şi unul “confort”. Sistemul “confort” a fost modificat special pentru noul Touareg. Scaunele finisate fie cu piele “Cricket” fie cu piele design “Nappa” nu numai că se disting prin noile materiale, dar au şi design nou. Ambele se detasează clar faţă de sistemul de scaune de bază, preluat de la modelele predecesoare. Cele mai importante modificări ale scaunelor s-au adus la spătar.

Acesta cantăreşte cu 8 kg mai puţin şi, atunci cand  scaunele sunt rabatate, rezultă o suprafaţă complet plană, la nivelul podelei portbagajului. De asemenea a apărut în centrul tabloului de bord un nou display multifuncţional mai mare decat precedentul care redă  informaţiile computerului de bord  şi oferă acum prezentări detaliate şi multicolore.  

În privinţa motorizărilor Noul Touareg vine cu o gamă largă de versiuni pentru toate gusturile şi toate buzunarele. Viitorii clienţi vor putea alege dintre trei motoare pe benzina şi trei dieseluri.  Noutatea absolută o reprezintă motorul V8 FSI. Noul Touareg propune înca o inovaţie tehnologică, importantă pentru satisfacţia conducerii: primul motor cu opt cilindri şi injecţie directă de benzină oferit de Volkswagen. Noul V8 FSI aflat sub capota lui Touareg furnizează 257 kW/350 CP şi momentul său maxim atinge 440 Nm. Celelalte două motorizări pe benzină dezvoltă 206 kW/280 CP (V6 FSI) şi 331 kW/450 CP (W12). Alături de acestea, sunt oferite trei motorizări turbodiesel cu injecţie directă, toate prevăzute cu filtre de particule (DPF) în dotarea standard. Motoarele TDI furnizează 128 kW/174 CP (TDI), 165 kW/225 CP (V6 TDI) şi 230 kW/313 CP (V10 TDI). Alături de aceste noutăţi în privinţa designului şi motorizărilor Volkswagen Touareg vine şi cu o serie de noutăţi tehnice, peste 2.300 de componente fiind reproiectate, arata diferit fata de predecesorul sau. Printre acestea enumerandu-se:

  • ABSplus. Acest dispozitiv, elaborat si patentat de Volkswagen, reprezintă o noutate mondială. Acest echipament face parte din dotarea standard şi rolul său este de a scurta distanţele de oprire ale lui Touareg cu pană la 20% pe suprafeţe cu aderenţă precară, cum ar fi macadamul sau nisipul. În plus, sunt îmbunătăţite stabilitatea pe traiectorie şi răspunsul la bracarea volanului. Dispozitivul ABSplus, funcţionand coordonat cu dispozitivul de control al tracţiunii, reprezintă cheia unor performanţe de oprire incomparabile.

Astfel, o parte din materialul friabil de pe drum este împins forţat în faţa roţilor prin scurte blocaje temporare ale acestora şi, formandu-se un fel de sabot natural în faţa roţii, franarea devine mai eficientă. În acelaşi timp, ABS-ul evită ruperea completă a aderenţei, astfel încat direcţia poate fi folosită pentru eventuale manevre de evitare.

  • Front Scan. Radical novator, ca şi ABSplus, este sistemul Adaptive Cruise Control (ACC), care dispune de o nouă funcţie de încetinire pană la oprire. În această configuraţie, sistemul poartă denumirea de Front Scan. Controlul distanţei faţă de automobilul care rulează în faţă se face prin intremediul unui radar, iar sistemul franează sau accelerează automat, menţinand o distanţă constantă, definită în functie de viteza şi de condiţiile de trafic. Sistemul încetineşte maşina sau o poate chiar opri în situaţii de urgentă. De asemenea, noua este programarea distanţelor de oprire în funcţie de viteza, integrată în funcţiile sistemului ACC. Anticipand situaţii potenţial periculoase, ACC “armează” sistemul de franare, ca masură preventivă.

 

  • Side Scan. Acesta este un alt sistem de siguranţă care intră în dotarea noii generaţii Touareg, introdus în premieră la automobilele Volkswagen. Funcţia sa este de asistare a manevrelor la schimbarea benzii de mers. Sistemul monitorizează zonele din lateral şi spate, iar un martor luminos situat în oglinzile retrovizoare îl previne pe conducător de un eventual risc de coliziune în timpul trecerii de pe o bandă de mers pe alta.
  • Inovaţii ESP. Noi funcţii au fost adăugate şi sistemului electronic de asistare a stabilităţii ESP. În detaliu, este vorba despre un dispozitiv hidraulic (în loc de vechiul model pneumatic) de asistare a franarii de urgenţă, care este mai fiabil şi mai eficient. Datorită acestuia, presiunea necesara unei acţionări spontane a franelor este acumulata în momentul eliberării pedalei de franare, la o manevră precedentă. Apoi, notăm sistemul ARP (Active Rollover Protection), care îmbunătăţeste stabilitatea, franările pe ploaie (reducand efectul acvaplanării), eficienţa încetinirii în regim de franare intens (prin mărirea presiunii din sistemul de franare) atunci cand incepe sa se manifeste fenomenul de fading, şi controlează electronic, în măsura posibilităţilor reale, efectul de subvirare (îmbunătăţeste precizia înscrierii în viraj).
  • Tehnica dinamică, pentru un raspuns dinamic. Touareg face faţă zonelor dificile şi foarte dificile de teren accidentat, oferind, în acelaşi timp, confortul şi sportivitatea specifice automobilelor de stradă. La modelele precedente, latura sportivă putea fi accentuată prin echiparea cu suspensia sport, valabila pentru modelele fără suspensie pneumatică. Acum şi modelele cu suspensie pneumatică beneficiază de un comportament sportiv.

 

Pachetul de dotări “Tehnica dinamică, pentru un răspuns dinamic” cuprinde arcuri mai ferme, care vin să completeze răspunsul suspensiei pneumatice reglate manual în poziţia “Sport”. Celelalte elemente din pachet care contribuie la comportamentul sportiv sunt barele stabilizatoare ranforsate, amortizoarele a căror reglare variază în funcţie de bracările volanului, elementele pneumatice modificate ale suspensiei şi noul software al sistemului. Confortul de mers rămane la fel de bun ca atunci cand suspensia este reglată în poziţia “normal”.

  • Rollover Sensor. În domeniul siguranţei pasive, este folosit un nou senzor pentru sesizarea unghiului de înclinare laterală a maşinii şi a vitezei cu care se modifică acest unghi. Acesta detecteză cu acurateţe momentul în care vehiculul ajunge în situaţia de a se răsturna. Informaţiile de la senzor, împreună cu parametrii dinamici detectaţi de către toţi senzorii de acceleraţie montaţi pe modelele Volkswagen în unitatea de control a airbag-urilor, sunt interpretate de un computer. Dacă este sesizată situaţia de răsturnare iminentă, airbag-urile laterale, cele pentru cap şi cele pentru torace sunt activate automat, pentru a fi prevenit riscul de rănire.
  • Sistem hi-fi Dynaudio. Touareg se conformează pretenţiilor de varf şi în privinţa entertainment-ului la bord. Touareg este primul SUV din lume care poate fi echipat cu o combină audio de la specialistul danez Dynaudio. Principalele avantaje: sunet de înalta fidelitate, fără distorsiuni, zece difuzoare, amplificator cu zece canale şi o putere totală de 620 Watt.

 

Prin noul Touareg inginerii de la Volkswagen au dorit să încadreze definitiv acest autoturism în categoria off road high class şi totodată să ajungă în topul vanzărilor de SUV-uri.

Inca din 1998 SCORPION este unicul dealer Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati, Buzau si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– consultanta in alegerea celor mai potrivite   autoturisme,
– propuneri avantajoase de finantare,
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi
– piese de schimb din stoc sau la comanda.

Bucuresti, 6.4.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.