SCOP si CREATE DIRECT fac drive-test cu imprimantele KYOCERA
SCOP şi CREATE DIRECT implementează un nou concept de testare practică a echipamentelor de birou, printr-un „drive-test” de evaluare a performanţelor.
Obiectul campaniei concepute şi derulate de CREATE DIRECT pentru clientul său, îl reprezintă imprimantele laser KYOCERA, distribuite exclusiv în România de SCOP. Ca şi motoarele diesel, imprimantele KYOCERA înseamnă pentru utilizator fiabilitate, dar şi cel mai mic cost total de utilizare.
Pentru a face cunoscute performanţele imprimantelor KYOCERA, potenţialilor clienţi li se propune un “drive-test” cu noile imprimante.
“Companiile vizate primesc o documentaţie legată de noile imprimante şi apoi, în urma unui follow-up telefonic, sunt invitate să vadă «pe viu» performanţele acestora, în cadrul unui «drive-test» chiar la propriul sediu, prin intermediul unui reprezentant SCOP”, explică Adrian Alexandrescu, executive director al CREATE DIRECT.
“Promovăm un produs foarte competitiv pe piaţa imprimantelor, fiabil şi economic. CREATE DIRECT este deja un partener tradiţional al nostru pentru astfel de campanii, iar rezultatele proiectelor anterioare ne dau convingerea că şi de această dată rata de succes a campaniei va fi una foarte bună”, a declarat Ioana Ciolpan, Marketing Communication Manager la SCOP.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Numerele cu suprataxă explicate
HONOR X8c: noul smartphone elegant și puternic
Imprimante Brother - Soluții Inovatoare pentru Birou
Comisia Europeană aprobă integrarea Codului voluntar de bune practici privind dezinformarea în Regul...
HONOR transformă recenziile negative ale competitorilor într-o felicitare unică de Valentine’s Day
ANCOM propune scăderea tarifelor de la 5.647 euro/km/an la 282,91 euro/km/an pentru instalarea rețel...
Care sunt cele mai căutate cursuri IT în 2025?
Start la reduceri! Black Friday de iarnă începe la Altex