Cererea de acreditare, înaintată de IAA Romania către IAA Educational Programs pentru proiectul numit Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare, a fost aprobată.
În urma analizei dosarului de acreditare pentru IAA School of Marketing & Communication, depus de către IAA România, proiectul Scoala IAA de Marketing si Comunicare a fost acreditat şi recunoscut de către IAA Educational Programs devenind astfel Program Profesional de Instruire Intensiva sub egida IAA Educational Programs
Discuţiile in vederea acreditarii au început încă din timpul Summitului European IAA, ce a avut loc anul acesta la Bucureşti, şi au fost purtate de un colectiv format din Afrodita Blasius, Cristina Gheorghe şi Dan Petre pe de o parte, si John Holmes- IAA Educational Programs Director pe cealaltă parte. Demersul a constat în monitorizarea şi prezentarea detaliată a activitătilor Şcolii, de la inceputuri până în momentul de faţă.
Odata cu primirea acestei acreditări, proiectul va fi prezentat public în cadrul Conferinţei Globale IAA pe teme de educaţie, care va avea loc la Washington DC, pe 6-7 Aprilie, chiar înaintea Congresului Mondial.
”Îi felicit pe colegii mei care au pus în practică ideea unei şcoli intensive adaptată nevoilor specifice ale pieţei noastre în aceşti ani. Iată că această şcoală pare să nu fie numai o idee cu aplicabilitate locală ci una cu relevanţă şi recunoştere la nivelul cel mai mare, fiind acreditată de IAA Worldwide. Multumesc public echipei de baza a şcolii IAA, respectiv mulţumiri publice în numele industriei pentru Cristina Gheroghe, Afrodita Blasius, Dan Petre şi Victor Dobre. Aşteptăm modulul pentru mid level.”, a declarat Felix Tataru, Preşedinte IAA România.
Proiectul Şcolii IAA fost inaugurat în primăvara anului 2007. Şcoala este structurată pe trei module, pentru diferite nivele. Primul modul se adresează celor aflaţi la început de drum, care îşi doresc o carieră în domeniu, dar şi persoanelor care aspiră să lucreze în marketing & comunicare. Al doilea modul se adresează profesioniştilor din middle management şi seniorilor, iar ultimul modul este pentru directorii de client service, coordonatorii de grupuri şi senior brand managers. IAA School este o şcoala a dialogului deschis şi a deschiderii către un nou mod de gândire şi abordare. În prezent, IAA School of Marketing & Communication se află la a doua ediţie a primului modul.
{mosloadposition user10}