Școala IAA invită o nouă serie de cursanți pasionați de marketing, strategie de brand și comunicare să ia parte la unul dintre cursurile din această toamnă !
– Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, ajuns deja la a 17a ediție – înscrieri până pe 14 septembrie
– și Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală, la a 9a ediție – înscrieri până pe 21 septembrie
Școala IAA pregătește accounți, strategi de brand, brand manageri care își doresc să înțeleagă aprofundat procesele pe care le-au învățat în jobul de zi cu zi.
În același timp, cursurile se adresează și profesioniștilor din domenii conexe, cum ar fi consumer research sau vânzări, antreprenorilor sau oamenilor mai tehnici, pentru care e important să înțeleagă întregul ecosistem de marketing și să aibă o viziune de ansamblu.
De ce ar urma un tânăr profesionist din marcom cursurile Școlii IAA?
Cursanții și alumnii Școlii sunt aproape în unanimitate plăcut surprinși de mediul informal, de dezbatere și învățare socială pe care îl descoperă. Reușesc să pună în comun cunoștințele și experiențele diferite pe care le au și să crească împreună, într-un spațiu în care este ok să greșești, să testezi, să experimentezi. La final, se întâmplă des ca ei să rămână prieteni, să lucreze alte proiecte împreună, profesionale sau personale.
Profesorii, profesioniști premiați din industrie, le sunt co-echipieri seniori care îi ajută pe parcursul realizării proiectelor, cu care se pot consulta, dar și glumi. Astfel, cursanții prind încredere în forțele proprii, învață să lucreze în industrii cu care nu s-au mai întâlnit, înțeleg și perspectiva „cealaltă” (a clientului și respectiv a agenției) și își îmbunătățesc considerabil abilitățile de prezentare și discursul public.
Practic, dobândesc o înțelegere mult mai clară a insightului, a diferenței dintre obiectiv și viziune, dintre target și consumator, a utilității de brand, a engagementului și multe altele ce le dezvoltă simțul strategiei de brand.
Școala IAA este unul dintre cele mai apreciate proiecte ale International Advertising Association, în contextul în care asociația își propune să transforme România în Hub Creativ Global. Contribuția constantă la profesionalizarea industriei și la formarea specialiștilor este vitală, întrucât sistemul național este deseori contestat pentru concentrarea pe componenta teoretică în detrimentul celei aplicative și pentru neadaptarea curriculumului național la necesitățile actuale din piața forței de muncă.
Pentru tinerii care își doresc să facă parte din viitoarea generație de profesioniști din marketing și comunicare, esențiale sunt și soft skills, puțin dezvoltate în școli și facultăți – persuasiune și argumentare, public speaking, creative writing, storytelling, ascultare activă, colaborare și brainstorming, coerență.
Spre exemplu, Alexandra Horvath, Group Creative Director la Kubis Interactive, a apreciat foarte mult mediul interactiv și informal, despre care ne-a povestit pe larg.
„Mi-a plăcut faptul că nu ni s-au dat mereu răspunsurile de-a gata, de multe ori a existat o dezbatere înainte ca profesorul să dea soluția. Când auzi “de ce?” după fiecare argument pe care-l scoți pe gură, înveți să te întrebi asta şi singur pe viitor și să emiți mai puține gânduri pe jumătate digerate.
M-a mai bucurat şi faptul că am avut ocazia să trecem prin procesul ăsta cu toții, clienți și agenții, pentru că ne-a făcut să ajungem mai ușor la un numitor comun și să “ne aliniem” gândirea.”