Scoala IAA de Marketing şi Comunicare a lansat joi seara cea de a şaptea ediţie de Modulul I.
La această întâlnire au participat profesorii şi absolvenţii şcolii care le-au povestit noilor cursanţi despre cum vor descurge cursurile în urmatoarele 5 luni. Pe parcursul acestor luni studenţii vor participa la peste 190 de ore de curs parcurgând cele 6 discipline din programa şcolii, vor lucra individual şi pe grupe, vor examina studii de caz internaţionale şi locale, vor pregăti împreuna temele pentru examenul final. Totul se va derula într-o interacţiune continuă cu profesorii şcolii, feed back-ul primit ajutându-i să poată înţelege şi implementa în practică cele învăţate la şcoală încă din prima zi.
Disciplinele studiate sunt: Marketing, Comunicare, Research, Business Administration& Finance, Presentation Reasoning&Show, The next level.
Cursanţii acestei serii provin în majoritate din partea companiilor cum ar fi: Bergenbier, BRD, Baumax, OMV Petrom şi McDonald’s. Şi în acest an Şcoala IAA a acordat o bursă pentru cel mai activ membru IAA Young Professionals. Prin acest demers se doreşte o creşterea valorilor din industria de MARCOMM.
Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă care îmbină abordarea teoretică, cu practica şi cu studiul individual, singurul organizat în Romania de către o asociaţie profesională. Şcoala se adresează tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi publicitate şi care doresc să-şi continue pregătirea profesională, indiferent de nivel.
Şcoala IAA a fost premiată la cel de al 41 lea Congres Mondial IAA de la Washington cu distincţia „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA World Educational Programs.
IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
In România, IAA reuneste peste 170 de companii. Rolul IAA este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.