Cei mai cunoscuti directori de creatie din agentiile romanesti vor vorbi despre Print, TV, Radio, publicitate online si neconventionala si campanii integrate
Prima scoala de creatie din Romania si-a definitivat structura cursurilor. In timpul celor trei luni de scoala, profesorii de creatie isi vor intalni studentii atat in cadrul propriilor agentii, cat si in contextul seminariilor unde se va vorbi despre idei si concepte creative si despre cum pot fi declinate pe cele mai importante medii de comunicare.
Seminariile Scolii ADC*RO:
Strategie, pozitionare, marca, branding – Serban Alexandrescu, Dorian Pascuci, Concept –Liviu David, Serban Alexandrescu, Print – Bogdan Naumovici, Carmen Tiderle, Poster – Costin Popescu, Andrei Cohn, TV – Adrian Botan, Octav Gheorghe, Andrei Cohn, Radio – Carmen Tiderle, Ema Prisca, Sorin Tranca, Outdoor – Ema Prisca, Valentin Suciu, Neconventional – Adrian Botan, Bogdan Naumovici, Online – Costin Popescu, Serban Alexandrescu, Campanie Print – Sorin Tranca, Liviu David, Campanie TV – Octav Gheorghe, Valentin Suciu, Campanii integrate – Adrian Botan, Bogdan Naumovici, Serban Alexandrescu, Valentin Suciu.
„Scopul acestei scoli este sa puna baze sanatoase pregatirii oamenilor care-si doresc sa fie creativi in agentii de publicitate. Vrem sa formam oameni de concept care sa inteleaga business-ul in care se afla. Diferenta intre aceasta scoala si celelalte ar fi ca-i pregateste pentru viata reala de agentie,” spune Carmen Tiderle, Creative Director, GMP.
Desi vine intr-un context destul de aglomerat de programe educationale si cursuri de pregatire in domeniul comunicarii, Scoala de creatie ADC*RO isi defineste valoarea adaugata prin focusarea pe creatie si prin asocierea experientei celor mai buni creativi si a celor mai competitive agentii de publicitate.
„Cred ca Scoala ADC*RO are un mare avantaj fata de toate celelalte proiecte. In primul rand este singura scoala de creatie. Gandita ca atare. In al doilea rand, formula scolii va permite «studentilor» experienta lucrului intr-un departament de creatie, cunoasterea structurii agentiei si a oamenilor din ea. Pe scurt, o imagine fidela a realitatii,” spune Ema Prisca, Creative Director, Graffiti BBDO.
Scoala de creatie ADC*RO asteapta inscrierile pentru concursul de admitere incepand cu 1 februarie si pana la 10 martie, la adresa www.scoalaadc.ro. La inscrierea in concurs nu se percepe nici o taxa pentru inregistrarea aplicatiilor, insa studentii admisi vor plati o taxa de 500 euro pentru participarea la cursurile Scolii.
“Scoala de creatie este un proiect din care are toata lumea de castigat, pentru ca intr-o breasla sleita de catre o competitivitate extrema e nevoie intai de niste proiecte care sa ne uneasca si nu de inca niste concursuri pe care invariabil le castiga cei mai putin scrupulosi sau cei cu PR-ul mai lung,” declara Serban Alexandrescu, Creative Director, Headvertising.
Profesorii primei scoli de creatie nu cauta talent, ci oameni pasionati si mentalitati sanatoase, din care sa iasa o generatie de oameni realisti si muncitori, care sa ridice standardele creativitatii.
“Caut oameni care sa fie gata sa isi cladeasca o cariera, care sa vada creatia publicitara ca pe o profesie, care sa nu se multumeasca doar cu faptul ca s-au angajat, ci sa inteleaga ca asta e doar primul pas, iar munca abia de acolo incepe,” spune Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer 23.
Scoala ADC*RO este primul proiect Art Directors Club Romania, care a reusit sa-i aduca impreuna pe cei mai premiati directori de creatie din agentiile romanesti si care isi propune sa formeze o generatie ambitioasa si disciplinata de oameni de creatie.
„Scoala a fost de fapt liantul pentru ADC*RO. Credeti ca ar fi reusit altceva sa ii aduca la aceeasi masa pe acesti oameni atat de minunati, dar atat de competitivi si cu pareri atat de diferite?” spune Adrian Botan, CEE Creative Director, McCann Erickson.
Scoala de creatie ADC*RO este o initiativa a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si prima editie este organizata de Millenium Communications, companie infiintata in 1998, ca agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii – Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.
{mosloadposition user10}