Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scoala de bani® – aur la SABRE Awards pentru cea mai buna campanie de educatie financiara din Europ

Scoala de Bani®, primul program online de educatie financiara integrata al Bancii Comerciale Romane (BCR) a castigat trofeul de aur la cea mai importanta competitie europeana de PR –European Sabre Awards, in categoria Financial Services. Aceasta este cea de-a treia distinctie acordata proiectului, dupa ce anul acesta a fost desemnata campania online a anului in cadrul Business Review Awards si a primit titlul “Mr RON” acordat de Saptamana Financiara.
  
“Trofeul castigat de Scoala de Bani® la cea mai importanta competitie europeana de relatii publice reprezinta o recunoastere internationala a unei initiative de anvergura sustinuta de BCR in 2009 si 2010. Este un proiect de suflet pentru echipa BCR, iar recunoasterea vine in egala masura pentru noi, dar si pentru agentia care l-a initiat – Rogalski Grigoriu Public Relations, precum si pentru partenerii nostri care au contribuit covarsitor la succesul sau: agentiile Media Cafe-strategie si creatie online, Media Edge:cia-strategie media, Tempo Advertising-creatie ATL, BT Events-BTL, publicatiile Financiarul si Saptamana Financiara, dar si pentru partenerii nostri din social media- Simona Tache, Vali Petcu, Cristian Manafu, Alex Mihaileanu si Cristian Orgonas. Ne bucuram ca BCR a creat un <Domn Diriginte> memorabil si folositor miilor de oameni care aveau nevoie de Scoala de Bani®, asa cum au dovedit si rezultatele campaniei” a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Directia Marketing BCR.

Alaturi de Scoala de bani®  la categoria Financial Services nominalizatii au fost: campania Little SHIDS’ Hits the Fan, dezvoltata de 1st: The Exchange with Penrose Financial, campania Barclays Wealth: Philanthropy White Papers dezvoltata de Barclays Wealth cu Cohn & Wolfe, campania Tea is for Trouble dezvoltata de Direct Line cu Unity si Repositioning Banque de la Poste, dezvoltata de Banque de la Poste cu Weber Shandwick. 

Scoala de Bani® este marca inregistrata a Rogalski Grigoriu Public Relations, agentia romaneasca cu cea mai indelungata prezenta pe podiumul SABRE EMEA incepand din 2006 si prima agentie de PR triplu premiata de International Public Relations Association cu Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului.

Bucuresti, 28.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.