Având o vastă experiență în business online, Google se va implica în sesiunile de pregătire ale School for Startups România, oferind suport tinerilor participanți
Programul de pregătire antreprenorială School for Startups, dezvoltat în România de Fundația Post-Privatizare, încheie astăzi un parteneriat cu Google România în urma căruia participanții vor primi consultanță pentru utilizarea optimă a diverselor servicii și soluții de business ale companiei, precum Google Adwords. Începând cu octombrie 2011, în cadrul cursurilor dedicate întâlnirilor cu instructori din diverse domenii, cursanții S4S România vor avea posibilitatea de a învăța de la specialiştii Google, cât şi de a beneficia de cupoanele Adwords oferite de aceştia.
Începând cu anul 2012, School for Startups România îşi propune să devină cea mai mare comunitate de antreprenori din Europa de Sud-Est, motiv pentru care Timişoara a fost aleasă drept nou centru pentru desfăşurarea cursurilor, alături de Bucureşti şi Cluj, extinzând astfel numărul participanților, în total pentru cele trei oraşe, la 700.
Péter Barta, Director Executiv Fundația Post-Privatizare : “Internetul a devenit o necesitate în derularea oricărei afaceri, indiferent de dimensiunea acesteia. Într-o lume globalizată, antreprenorii nu pot face abstracție de instrumentele existente, mai ales în momentul în care afacerea lor beneficiază de o expunere globală datorită acestora. De aceea, ne bucurăm de faptul că echipa Google susține programul School for Startups România, atât prin prisma acoperirii sale mondiale, cât şi a serviciilor pe care acesta le pune la dispoziția oamenilor de afaceri. Este un pas important care va ajuta participanții la programul nostru să înțeleagă şi să își conducă mai bine afacerile.”
Dan Bulucea, Country Manager, Google, România: “Ne bucurăm mult de stabilirea acestui parteneriat. School for Startups este un program de succes, care pregătește antreprenori ce vor deschide și vor conduce noi afaceri. Noi vrem să ajutăm acești antreprenori să înțeleagă oportunitatea pe care le-o deschide Internetul, modul cum își vor putea promova eficient produsele și serviciile oferite sau cum vor putea identifica potențialii clienți într-un mod sigur și măsurabil, cu un impact direct în succesul propriului business.’’
Născut la inițiativa lui Doug Richard, cunoscut ca „antreprenor în serie” şi angel investor, School for Startups (S4S) este liderul furnizorilor britanici de training în domeniul afacerilor pentru antreprenori. Începând cu februarie 2011, programul se desfăşoară şi în România, acesta oferind participanților instruire specializată pentru ca aceștia să poată elabora un business plan, pentru a pune bazele unei afaceri de succes. De-a lungul unui an de zile cursanții beneficiază de mai multe sesiuni de pregătire susținute de către specialiști din domeniu. Sub îndrumarea lui Doug Richard şi a lui Marius Ghenea, care s-a alăturat programului, cursanții School for Startups participă la training-uri intensive față-în-față, mentorat online, acces la aplicația LivePlan, instrumente care îi ajută să îşi contureze planurile de afaceri, acces la o serie de resurse online şi clipuri video demonstrative, realizate special pentru a-i învăța pe participanți cum să îşi crească afacerea în mod rapid.
Mai multe detalii despre înscriere, sesiuni, profesori și mentori se pot găsi pe site-ul oficial al programului www.schoolforstartups.ro.
Despre Fundația Post-Privatizare
Fundația Post-Privatizare (FPP) este cea mai importantă fundație pentru antreprenoriat din România. Creată în 1996 de Comisia Europeană, FPP este o instituție privată care promovează educația antreprenorială şi susține inițiativele destinate dezvoltării sustenabile a mediului de afaceri românesc – cu accent pe întreprinderile mici şi mijlocii şi start-up-uri – prin intermediul programelor sale de dezvoltare antreprenorială, îmbunătățire a mediului de afaceri şi promovare a responsabilității sociale a întreprinderilor.