Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Schimbari spectaculoase la AXN din ianuarie 2007

·    O nouă imagine şi un nou slogan: „high energy tv”
·    Noi oportunităţi pentru proiecte de publicitate
·    O nouă grilă de programe

AXN, canalul de televiziune aparţinând concernului Sony Pictures Television Internaţional, şi-a schimbat radical imaginea on air şi off air începând cu această lună. Schimbările survin într-o perioadă de dezvoltare continuă pentru AXN în lume, îndeosebi în Europa Centrală, prin creşterea numărului de abonaţi – peste 2,2  milioane în România, dintr-un total de 6 milioane în regiune.

AXN întâmpină anul 2007 cu un look on air şi off air proaspăt. Cel on air este mult mai modern, în tendiţele grafice occidentale, cu grafică 3D, care reflectă pe deplin trăsătura energică şi avangardistă a canalului. Culorile care domină materialele creative de pe canal sau din print şi web sunt roşu, gri şi alb – culori care ilustrează elegant caracterul dinamic al canalului. Noul look se extinde şi la site-ul AXN (www.axn.ro), a cărui nouă interfaţă devine şi mai prietenoasă pentru utilizatori, printr-un plus de funcţionalităţi.

Noul slogan al canalului – high energy tv – reflectă cel mai bine valorile AXN şi transformările la nivelul calităţii programelor difuzate, ale elementelor de branding şi ale poziţionării pe piaţă.  

Tot din această lună, AXN a introdus pauze publicitare în interiorul programelor, fapt care este motivat de tendinţa de aliniere a postului la standardele pieţei TV din România. Numărul minutelor de publicitate pe AXN va rămâne acelaşi, doar distribuţia acestora de-a lungul orelor de program se va modifica, încercând astfel să fie grupate în pauze mai scurte, dar cu mai mult impact.

AXN are o grilă de programe foarte puternică pentru 2007 care include serialul american de succes LOST: Naufragiaţii, distins cu premiul Emmy în 2005 şi Globul de Aur în 2006 pentru cel mai bun serial dramatic. LOST: Naufragiaţii se întoarce pentru un al treilea sezon de suspans, plin de acţiune şi aventură care va continua să aducă la suprafaţă ce este mai bun, dar şi mai rău din naufragiaţi. Sezonul 3 poate fi vizionat în exclusivitate la AXN începând cu 11 februarie, ora 22:00.

AXN aduce blockbustere pentru telespectatorii săi, în serile de marţi, sub numele de AXN Cinema: Donnie Brasco/ Donnie Brasco, 8 MM/ 8MM, Jefuirea trenului cu bani/Money Train, Cyborg 2/ Cyborg 2, Soldatul Universal / Universal Soldier: The Return. Din primăvară, revin la AXN cele mai noi sezoane din celebrele seriale poliţiste  CSI:NY – Criminaliştii(sezonul 3) şi Minti Criminale(sezonul 2).

Bucuresti, 22.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.