Începând de astăzi, AchieveGlobal România, unul dintre principalii jucători pe piaţa autohtonă de training, îşi schimbă numele în Equatorial, ca urmare a unui proces de rebranding care a debutat în primăvara acestui an.
Într-o piaţă locală afectată de presiunea de a optimiza bugetele dedicate dezvoltării angajaţilor companiilor, Equatorial a simţit nevoia de a-şi schimba viziunea, de a se reinventa şi de a regândi modul în care tratează învăţarea. Astfel, odată cu schimbarea numelui, şi filosofia companiei a fost regândită astfel încât să vorbească despre training the working life, despre integrarea cu succes a jumătăţilor din viaţa fiecărui om care trece printr-un program de training, întrucât succesul apare atunci când diferenţele dintre aceste jumătăţi sunt armonizate într-un tot unitar – emoţia cu raţionalul, latura umană cu rigoarea business-ului, conştientizarea cu abilitatea.
„După un număr mare de ore petrecute în sălile de curs alături de oameni din companii, am căutat să aflăm de ce anume este nevoie pentru a-i sprijini pe toţi aceştia să ajungă cât mai uşor la momentul în care conştientizează dacă şi în ce mod schimbarea individuală este necesară. În Equatorial construim soluţii de training şi dezvoltare bazate pe o arhitectură şi metode de învăţare dintre cele mai moderne, iar acestea acţionează pârghiile necesare pentru creşterea şi menţinerea şi în afara sălii de curs a motivaţiei oamenilor de a schimba ceva. Ceea ce ne place să credem şi să spunem că are drept rezultat îmbunătăţirea calităţii vieţii profesionale şi personale a participanţilor la programele noastre. Pentru că noi lucrăm pentru organizaţii servind oamenii din interiorul lor, iar cu cât ei vor fi mai echilibraţi şi vor putea lua într-un mod mai sănătos decizii, cu atât mai bine le va fi şi organizaţiilor în care aceştia lucrează”, a declarat Diana Rosetka, Managing Partner Equatorial.
Totodată, programele de training au fost reorganizate atât din perspectiva metodologiei, cât și a ariei abordate. Astfel, participanții sunt mai implicați în proces prin intermediul jocului și a altor tehnici experiențiale pentru a răspunde nevoii de dinamism și aplicabilitate imediată a cunoștințelor și abilităților dobândite în urma training-ului.
În ceea ce privește ariile abordate, Equatorial oferă soluții de training pe trei zone de interes – prima dintre ele, Managing Business, oferă soluții pentru formularea strategiei de vânzări si construirea culturii organizaţionale care să asigure implementarea cu succes a strategiei. De asemenea, ajută la dezvoltarea şi menţinerea unui portofoliu profitabil de clienţi, precum și la administrarea proceselor organizaţionale necesare creşterii profitului. Programele de training din categoria Managing People au ca scop construirea unor echipe productive, crearea unui mediu care stimulează motivația și obținerea rezultatelor dorite. Sub umbrela Managing Self se află soluții care îi ajută pe participanți să își dezvolte inteligența emoțională și socială, să gestioneze situații dificile, să își construiască un brand personal de succes și să își crească eficacitatea individuală și profesională.
Equatorial este format dint-o echipă internă de consultanţi alături de care care a realizat în ultimii ani programe inovatoare de training – Dan Berteanu, Diana Rosetka, Clara Chirculescu, Luminiţa Ţălnaru, Cosmin Joldeş, Claudiu Ciortea, Teodora Man-Paraschiv, Andreea Bucur și Anca Purdel – la care se adaugă o echipă de traineri externi în continuă dezvoltare şi cu experienţă în diferite industrii – Liviu Gioabă, Robert Blaga, Dan Mintici, Bogdan Grigore, Ana Gârbea și Filip Marinincă-Grando – precum şi un grup de project manageri cu o bogată experiență în managementul proiectelor complexe de învăţare – Ovidiu Ciuche, Andreea Ulmamei, Alexandra Sorici, Oana Mureşan și Liviu Grandl.
Equatorial (www.equatorial.ro) este unul dintre principalii jucători pe piaţa de training din România. Compania oferă servicii de training pentru dezvoltarea organizaţiilor, echipelor și indivizilor, construite cu ajutorul unor instrumente şi metodologii inovatoare, dar şi programe complexe de consultanţă şi training personalizate și adaptate clienţilor pe care îi serveşte. Este prezentă pe piaţa locală încă din 1997 şi în 2013 a derulat 68 proiecte pentru un număr de 61 clienţi, având o cifră de afaceri de 1,1 milioane euro.