Liviu Ţurcanu (33) a fost numit Creative Director al Mercury360. Liviu va coordona departamentul de creaţie alături de Ionuţ Rusu şi Adi Păsărică, Group Creative Directors.
Cu o experienţă de peste 6 ani în Mercury360 şi numeroase premii (ADOR 2006 – Spotul anului şi Cel mai bun spot în categoria Social, Epica 2006 – Silver, ADPrint 2009 – Bronze, ADOR 2009 – Bronze şi Gold, Liviu a lucrat pentru clienţi precum Nestle (Maggi, Joe, Nescafe, Nestle Infant, Purina), Nestle Professional, Ursus Breweries (Ursus, Timişoreana, Peroni, Grolsch) şi a semnat numeroase campanii sociale pentru clienţi precum Brigada de Poliţie Rutieră Bucureşti, Asociaţia Naţională Antidrog, cât şi culturale pentru SMART FM.
Ionuţ Rusu (29) vine de pe o poziţie de Senior Art Director şi, în cei peste patru ani petrecuţi în agenţie, a lucrat pe conturi precum Ursus Breweries (Ursus, Timisoreana, Peroni), Nestle (Joe, Maggi, Kit Kat, Lion, Purina), Dr.Oetker, JTI.
Din 2006 în Mercury, Adi Păsărică (31), până de curând Senior Copywriter, a semnat multe campanii pentru Timişoreana, Ursus, Maggi, Coca-Cola, Petrom, Joe, Nescafe, Ilink.
„Pentru că jucam în echipa Mercury de câţiva ani buni, timp în care am reuşit să facem multe campanii frumoase şi eficiente pentru clienţii noştri, sunt convins că noua formulă de lucru ne va permite să confirmăm mai departe pe conturile noastre şi să câştigăm clienţi noi” spune Liviu Ţurcanu, Creative Director, Mercury360.
„Noua structură a departamentului de creaţie va aduce o mai bună coordonare a conturilor şi ne va oferi instrumentele necesare să putem lucra dedicat pe fiecare campanie, să aducem fiecarui cont acel „ceva” care sa facă într-adevar diferenţa. E vorba de o abordare nouă a modului de lucru care să ne dea posibilitatea de a ne completa şi mai bine zonele în care fiecare dintre noi excelează” continuă Ţurcanu.