Ian Robertson se pensionează în 2018 ● Pieter Nota îşi va asuma responsabilitatea pentru vânzări şi brand BMW
Bucureşti/München. La 1 ianuarie 2018, Pieter Nota se va alătura Consiliului de Administraţie al BMW AG şi va conduce divizia responsabilă cu vânzările şi brandul BMW, precum şi aftersales pentru BMW Group. După ce va preda postul lui Pieter Nota, Dr. Ian Robertson (HonDSc), în prezent membru al Consiliului de Administraţie pentru vânzările BMW, va continua să lucreze pentru companie în calitate de Reprezentant Special al BMW Group în Marea Britanie, înainte de a se pensiona la 30 iunie 2018.
“De aproape un deceniu în Consiliul de Administraţie al BMW AG, Ian Robertson a modelat imaginea şi direcţia viitoare ale mărcii BMW şi ale subbrandurilor BMW i şi BMW M”, a comentat Dr. Norbert Reithofer, preşedinte al Consiliului Director al BMW AG. “Chiar şi în perioadele dificile din punct de vedere economic, el a asigurat creşterea continuă a companiei prin obţinerea unui record al vânzărilor după altul. Doresc să-i mulţumesc pentru realizările lui şi sunt încântat că va rămâne alături de companie în calitate de Ambasador BMW Group pentru Marea Britanie, una dintre cele mai importante pieţe şi locaţii de producţie ale noastre.”
Pieter Nota, ca va conduce divizia de vânzări a BMW cu începere de la 1 ianuarie 2018, se alătură BMW Group de la Royal Philips. Născut în Olanda, are 52 de ani şi în prezent este director executiv de marketing şi vicepreşedinte executiv pentru “Personal Health” al Philips, segmentul de produse de consum şi soluţii de afaceri al companiei. Înainte de aceasta, Nota a fost în Consiliul de Administraţie al Beiersdorf AG, unde a ocupat poziţia de director executiv de marketing şi inovaţie, iar anterior a ocupat diferite funcţii de conducere la Unilever în Marea Britanie, Germania, Olanda şi Polonia.
“Cu Pieter Nota obţinem un specialist cu experienţă în vânzări şi marketing, cu profil internaţional”, a declarat Harald Krüger, preşedinte al Consiliului de Administraţie al BMW AG. “Sunt convins că experienţa sa dovedită în inovaţie şi transformare va continua să conducă marca noastră tradiţională BMW şi produsele sale prin viitorul mobilităţii conectate.