Larisa Petrini predă ștafeta Saatchi & Saatchi Public Relations lui Radu Florescu, după doisprezece ani de colaborare cu agenția. Radu Florescu va coordona echipa și clienții din perspectiva strategică sub Centrade PR, noul brand sub care agenția și întreaga echipă de consultanți vor funcționa din ianuarie 2015.
Larisa Petrini are o experiență de peste 14 ani în domeniul comunicării și s-a alăturat echipei Saatchi & Saatchi în 2003. Între 2008 și 2014 a condus operațiunile de Public Relations și Corporate Social Responsibility ale grupului din poziția de Managing Partner al Saatchi & Saatchi PR. De-a lungul carierei, și-a dezvoltat expertiza în Personal Branding, Managementul Reputației și Comunicare de Criză. Este activ implicată în proiecte sociale si educaţionale în calitate de profesor, consultant sau membru în board-ul executiv al unor importante organizații printre care CROS, AIESEC sau The European Nature Trust. În prezent, este Health & Wellbeing Coach certificată de Institute of Integrative Nutrition din New York si ambasador Jamie Oliver pentru Food Revolution Day în România.
”Saatchi & Saatchi PR a însemnat pentru mine o familie frumoasă, plină de energie pozitivă și oameni dragi. Sunt mândra de echipa pe care o las în urmă și campaniile curajoase, premiate pe podiumul celor mai prestigioase festivaluri de comunicare din lume. E timpul pentru o nouă călătorie, de data asta în domeniul sănătății holistice și al nutriției integrative, de care sunt foarte pasionată”, a declarat Larisa Petrini.
”Înainte de toate, doresc să-i mulțumesc foarte mult Larisei pentru dedicare și suport continuu, principalele calități de care a dat dovadă în toți acești ani. Larisa se îndreaptă spre un nou domeniu și sunt foarte încrezător că se va bucura de același success. În ultima perioadă m-am implicat mai mult în PR, așa că voi prelua bucuros conducerea companiei Centrade PR, a echipei și portofoliului de clienți’, a declarat Radu Florescu.
Sub conducerea Larisei, Saatchi & Saatchi PR a înregistrat succese importante la cele mai prestigioase competiții internaționale precum Cannes Lions, Sabre Awards sau New York Festivals. O premieră pe piaţa de comunicare din România a reprezentat-o în 2012 trofeul de aur câştigat la World Luxury Award pentru campania „The Chronicler” – Rafael & Sons, premiată alături de campanii pentru branduri precum Pacco Rabanne sau Yves Saint Laurent. Anul trecut ‚Zilele Speranței’, campania socială dezvoltată pentru Samusocial România a fost desemnată una dintre cele mai bune campanii internaționale de PR, obținând peste 20 de premii.