Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SCG semneaza MegaCampania verii impreuna cu Angelli

SCG

Agenţia SCG – Smart Corporation Group semnează MegaCampania naţională de vară a brand-ului Angelli “Ai,ai,ie, avem verde la MegaPetrecere”, care a durat 108 zile, startand pe 15 iunie şi finalizându-se la 30 septembrie.

Motorul campaniei a fost lansarea a trei sortimente noi de aperitive frizzante (Orange Bitter, Cherry Pink, Fructe de Pădure) pe piaţa din România.

Premiile campaniei au oferit stări memorabile consumatorilor, în cadrul unui concept de MegaPetrecere realizat împreună cu artistul CRBL.

Laitmotivul Megapetrecerii a fost piesa de succes a lui CRBL intitulată “Petre” pentru care artistul a pregătit un remix, versurile fiind adaptate “Să bem, să bem la MegaPetrecere”. Astfel, “Petre” a devenit “MegaPetre”, iar noul videoclip a continuat povestea însă într-un cadru estival. Audienţa s-a bucurat şi de un teaser al campaniei dar şi un making-of. Videoclipul a fost lansat în premieră la sala de dans a lui CRBL, alături de Angelli, într-o “Party-conferinţă” la care jurnaliştii prezenţi s-au bucurat de câteva imagini în exclusivitate din “bucătăria” campaniei.

“Am vrut să oferim un premiu neobişnuit în această campanie. E uşor să propui premii materiale, e mai greu să oferi o stare VIP, câteva amintiri unice în cadrul unui concept de eveniment deosebit.” a declarat Marius Obritenschi, director general Angelli.

Câştigătorul MegaPetrecerii a avut parte de un tratament VIP de 24h alături de 4 prieteni (cazare, limuzină cu şofer, navigare cu velierul, vizită la herghelie şi multe altele, momentul de glorie fiind atins pe scena MegaPetrecerii, alături de CRBL). Amfitrionul MegaPetrecerii, CRBL, a încheiat vara cu cea mai tare petrecere a sezonului: un show memorabil pentru 1000 oameni, mii de pahare reci de Orange Bitter şi sute de braţe în aer ridicate pentru un singur cuvânt: “MegaDistractie”.

Fiindcă vară a fost prea scurtă, Angelli a prelungit-o cu un ExtraPremiu, o MegaVacanta în Creta de 4 zile, pentru două persoane. Pe perioada campaniei, pofta de distracţie a fost întreţinuta şi cu sute de premii zilnice (sticle de frizzante aperitive, frapiere, ochelari de soare, tricouri etc.).

Campania dezvoltată de SCG a fost implementată integrat pe mai multe canale, centrate pe endorsementul cu artistul CRBL, fie că vorbim de ATL sau medii de comunicare directă cu publicul țintă (DTC). Dacă pe componentă de ATL s-au ales canalele: OOH, radio, iar PR-ul le-a completat, componenta DTC a inclus: acţiuni BTL pe litoral, DM, activări instore, alături de programele de trade. Intens utilizate au fost şi canalele digitale: platforma online (website campanie), Social Media (Facebook, YouTube).

Spotul radio a purtat amprenta vocală a lui CRBL, iar mesajul artistului „Împreună cu Angelli dăm o MegaPetrecere pe care n-ai cum s-o ratezi” a urmat un media-plan pe durata întregii veri.

Website-ul campaniei a fost optimizat pentru toate tipurile de dispozitive şi a fost construit după un concept propriu sub formă de tutorial de petrecere. Pentru telefoanele mobile, vizitatorii au avut surpriza să descopere opagină specială cu opţiune de download wallpaper HD sau Cover-Photos pentru zona de Facebook.

Aroma aperitivelor frizzante a ajuns până în mediul online, unde specialiști ai gastronomiei au alăturat sortimentului preferat o reţetă delicioasă, în funcţie de inspiraţie. MegaPetrecerea a trezit creativitatea şi în amatori ai modei care au propus un outfit perfect pentru acest eveniment.

Segmentul de Trade Marketing a fost instruit special şi implicat activ în promovarea campaniei. Reprezentanţi din toată ţara au beneficiat de recompense pe toată perioada verii, culminând cu o excursie în Creta.

Peste 150 000 vizualizări în mediul online a videoclipului “MegaPetre”, 100 000 pahare de Orange Bitter au fost degustate pe plajă şi zeci de mii de tatuaje aplicate în cadrul activărilor pe litoral; 400 000 accesări ale paginii oficiale de campanie www.megapetrecerea.ro şi în jur de 1000 persoane participante în cadrul evenimentului MegaPetrecerea sunt doar câteva din cifrele care au schiţat MegaCampania verii semnată de SCG împreună cu Angelli.

“Aceasta campanie a fost o provocare pentru noi, însă mă bucur că am avut curaj să fim îndeajuns de creativi. Momentul din seara MegaPetrecerii, în care am văzut încununate toate eforturile de până atunci, a fost inegalabil.” a spus Claudiu Popă, director general SCG – Smart Corporation Group.

Echipa SCG – Smart Corporation Group implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Carmen Stan (Account Executive), Andrada Vlasceanu (PR Specialist), Matei Tuca (Digital Specialist), Diana Duca (Copywriter), Radu Zamfirescu (Graphic Designer), Mihai Ghetu (Graphic Designer), George Manguci (DTP), Raluca Baller (Production Specialist).

SCG – Smart Corporation Group este un grup de companii de publicitate care integrează activități de comunicare şi strategie, creație, PR, digital şi direct marketing, programe de trade şi consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.

Echipa Angelli implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Marius Obritenschi (General Director), Ana Hristea (Marketing Assistant), Marius Dumitrascu (Naţional Sales Director).

SC ANGELLI SPUMANTE & APERITIVE SRL este unul din cei mai importanți producători de băuturi alcoolice din România, lider pe piața vinurilor spumante, cu o bogată experiență în producerea și comercializarea băuturilor alcoolice. Compania a fost înființată în anul 1994, și în același an vinul spumant.

Din 2003 Angelli face parte din grupul internaţional Henkell&Co, lider european pe piața vinurilor spumante.

Spumantele Angelli dețin peste 70% cotă de piață în România, fiind lideri incontestabili în acest domeniu.

Bucuresti, 18.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.