Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SCG ne convinge inca o data ca “Sarbatorile au gustul prajiturilor de casa”

SCG

SCG (Smart Corporation Group) semnează noua campanie națională de primăvară a brandului Dr.Oetker „Sărbătorile au gustul prăjiturilor de casă”.

Cine nu prăjiturește de sărbători rețetele preferate ale familiei?! Astfel Dr.Oetker vine în ajutorul consumatorilor cu o gamă completă de ingrediente pentru prăjituri, decoruri si rețete de sezon. În plus, le oferă posibilitatea câștigării unor premii zilnice și le pune la dispoziție numeroase resurse digitale.

Campania se derulează în perioada 1 martie – 15 mai 2013, iar premiul cel mare în valoare de 30.000 de lei îi aduce câștigătorului înnoirea întregii case. Consumatorii care achizitioneaza 5 ingrediente pentru prăjituri și decoruri Dr.Oetker se pot inscrie in campanie prin trimiterea numărului de bon fiscal prin SMS la 1860 sau pe pagina promoției promotii-oetker.ro/paste2013.

Canalele de comunicare folosite au fost de tip (ATL) dar și medii de comunicare directă cu publicul țintă (DTC), incluzând canale precum: TV, presă, digital, PR, DM, instore, ce aduc vizibilitate la nivel național, alături de spotul TV cu un tag de campanie.

Acțiunea de Direct Marketing vizează răsplătirea consumatorilor fideli și lărgirea sferei de participanți. Aceștia beneficiază de seturi de șabloane cadou în schimbul înscrierii prietenilor în concursul național.

Aroma prăjiturilor de casă a ajuns până în mediul online, unde specialiști ai gastronomiei au prăjiturit și s-au inspirat din ideile de decor pe care le-au regăsit pe site-ul campaniei Dr. Oetker. Vestea a ajuns și în canalul de youtube, unde copiii au preparat si decorat prăjituri, fascinați de preocupările parinților în ale prăjituritului.

Codurile QR sunt prezente pe toate materialele de presă și cele de la raft, acestea făcând trimitere către mediul online. Website-ul campaniei, disponibil la adresa promotii-oetker.ro/paste2013, este optimizat pentru telefoanele mobile pentru a încuraja prăjituritul în rândul tinerilor.

Mesajul campaniei a fost transmis în magazine din trade-ul modern și cel tradițional cu ajutorul activărilor cu promoteri, standurilor de plasare secundară și materialelor de vizibilitate la raft. S-au oferit premii instant, iar elementul de noutate a fost reprezentat de șabloanele de ornat.

„Primăvara ne-a oferit ocazia de a implementa un concept frumos pe care Dr.Oetker l-a adus în casele tuturor consumatorilor. Înnoirea prăjiturilor de casă a creat o legătură emoțională între brand și cei care s-au bucurat de rezultatul dulce. Consumatorii pot beneficia încă de o mulțime de surprize: idei de decor, rețete creative, jocuri online și premii zilnice pe măsură.”, afirmă Claudiu Popa, general manager SCG.\

Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Graphic Designer), Radu Zamfirescu (Art Director), George Manguci (DTP), Diana Cojocar (PR Specialist), Carmen Stan (Production Manager).

SCG este un grup de companii de publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.

Cu o tradiţie de peste 120 ani, Dr.Oetker a intrat pe piaţa românească în 1998. Astăzi, la mai bine de 14 ani de atunci, Dr.Oetker ocupă poziţia de leader de piaţă pe categoriile: aditivi de patiserie, deserturi, conservanţi, pizza, snack-uri, budincă proaspătă, înscriindu-se printre primele firme româneşti care garantează calitatea produselor fabricate. Brandul vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le ingredientele perfecte pentru cele mai delicioase prăjituri, precum şi produse gata preparate ce oferă experienţa unui gust special.

Bucuresti, 10.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.