SCG (Smart Corporation Group) creează un univers al seducției, aventurii și misterului, prin conceptul dezvoltat pentru cea mai recentă campanie națională a brandului Angelli, este vorba despre “Angelli te trimite la Veneția”.
Campania se derulează în perioada 1 noiembrie – 20 ianuarie, iar premiul cel mare este o excursie pentru 2 persoane la Carnavalul de la Veneția.
SCG a dezvoltat o strategie integrată de promovare a acestui concept, care alătură brandul Angelli de Veneția, orașul iubirii, al misterului și al seducției, dar și de celebrul Carnaval de la Veneția.
Astfel, în Trade-ul Tradițional dar și în cel modern sunt prezente materiale POSM specifice (shelftalker, wobbler), dar și un element dinstinctiv, un neckring atașat produselor Angelli ce aduce informații despre mecanismul de înscriere în campanie; SCG a dezvoltat și o platformă online a campaniei, ce se regăsește la adresa //craciun2012.angelli.ro/, unde cei interesați se pot înscrie în campanie, prin trimiterea numărului de bon fiscal aferent cumpărăturii oricărui produs Angelli. Înscrierea în campanie se face și trimițând numărul bonului fiscal prin sms, la 1859.
De asemenea, s-a realizat un spot special al campaniei pentru radio și este în derulare o strategie de Social Media de promovare a campaniei pe contul de Facebook al Angelli, atât content (posturi, fotografii, albume foto) cât și Facebook Ads și Facebook Stories.
Pe site-ul dedicat campaniei, //craciun2012.angelli.ro/, utilizatorii se pot bucura de numeroase surprize: poveștile de legendă ale Veneției – Cassanova, Curtezanele, Carnavalul Venețian, sticla de Murano – joc online ce aduce alte premii interesante, wallpaper-e și e-card-uri gratuite.
SCG a organizat și un eveniment de PR aferent campaniei, unde invitații s-au delectat cu un atelier creativ de măști venețiene, sub îndrumarea artistului Beatrice Iordan, apoi au asistat la o demonstrație & degustare de cocktailuri Angelli.
„Ne bucurăm că am avut prilejul să dezvoltăm un concept frumos, precum Angelli te trimite la Veneția, un univers perceptual generos, unde brandul Angelli se simte ca acasă: aventură, mister, iubire. SCG implementează instrumente si canale de comunicare tipice unei campanii integrate: Radio, Presa, Digital Marketing, PR, Direct Marketing, Materiale POSM, Trade programs”, afirmă Claudiu Popa, general manager SCG.
Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Art Director), Radu Zamfirescu (Graphic Designer), George Manguci (DTP), Roxana Lupu, Carmen Stan (PR Specialist).
Smart Corporation Group (SCG) este un grup de companii de publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.
SC ANGELLI SPUMANTE & APERITIVE SRL este unul din cei mai importanți producători de băuturi alcoolice din România, lider pe piața vinurilor spumante, cu o bogată experiență în producerea și comercializarea băuturilor alcoolice. Compania a fost înființată în anul 1994, și în același an vinul spumant
Angelli este lansat pe piața din România. Din 2003 face parte din grupul international Henkell&Co, lider european pe piața vinurilor spumante.
Spumantele Angelli dețin peste 70% cotă de piață în România, fiind lideri incontestabili în acest domeniu.