SCG (Smart Corporation Group) propune elemente de Digital Marketing în cadrul campaniei naționale a Dr.Oetker “Îmbogățește aromele toamnei”, ce se desfășoară în perioada 20 august și 31 octombrie, dând astfel startul sezonului de toamnă la prăjiturit cu 7 esențe speciale: rom, vanilie, lămâie, migdale, cafea, portocală și mentă.
Campania este dezvoltată de către SCG (Smart Corporation Group), ce a pus la punct o strategie integrată de promovare a categoriei Esențe 38ml de la Dr.Oetker, utilizând elemente inovative de Digital Marketing, precum QR codes și site special dedicat campaniei, adaptat pentru mobil. Alături de acestea s-au implementat instrumente si canale de comunicare tipice unei campanii integrate: TV, Presa, PR, Direct Marketing, Materiale POSM, Activări în retailul modern, dar și în cel tradițional, Activări “door to door” și nu în ultimul rând Programe de Trade.
Spațiul online dedicat campaniei se regăsește la adresa //www.promotii-oetker.ro/esente2012, iar aici consumatorii se pot înscrie în promoția națională , cumpărând oricare 3 esențe Dr.Oetker de 38 de ml și pot câștiga zilnic ustensile de prăjiturit, săptămânal aparate pentru tarte sau marele premiu, un voucher în valoare de 3.000 de euro pentru utilarea bucătăriei.
Pentru a atrage consumatorii din offline în online, SCG utilizează inovativele QR codes, regăsite în machetele de presă din publicațiile naționale, care odată scanate cu un telefonul mobil inteligent trimit direct către site-ul campaniei. De asemenea, site-ul dedicat campaniei poate fi urmărit cu ușurință de pe telefonul mobil, fiind special adaptat pentru această platformă. Consumatorii pot intra în lumea Esențelor Dr.Oetker, unde îi așteaptă rețete minunate cu fructele toamnei și esențele Dr.Oetker, Tips&Tricks pentru gospodinele curioase, joc online cu premii și alte surprize. Dr.Oetker România aduce în exclusivitate un spațiu online dedicat Esențelor, pentru a ajuta consumatorii cu sfaturi, rețete și recomandări, transformând prăjituritul într-un proces simplu și distractiv.
„Este important de transmis faptul că Dr.Oetker nu oferă consumatorului doar Esențe de 38 de ml, ci îi deschide o nouă lume, aceea a prăjituritului cu fructe și arome speciale, sprijinindu-l cu sfaturi, recomandări, rețete și provocându-l la jocuri și concursuri. Avem în plan și alte mecanisme specifice comunicarii digitale prin care vrem să atragem spre prăjiturit”, afirmă Claudiu Popa, general manager Smart Corporation Group (SCG).
Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Art Director), Radu Zamfirescu (Graphic Designer), George Manguci (DTP), Claudia Stăicuț (Production Coordinator), Roxana Lupu, Carmen Stan (PR Specialist), Adela Băluțoiu (In store Promotion), Ada Cristina Sălăvastru (Direct Marketing și Trade Programs).
Smart Corporation Group (SCG) este un grup de companii de publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.
Cu o tradiţie de peste 120 ani, Dr.Oetker a intrat pe piaţa românească în 1998. Astăzi, la mai bine de 14 ani de atunci, Dr.Oetker ocupă poziţia de leader de piaţă pe categoriile: aditivi de patiserie, deserturi, conservanţi, pizza, snack-uri, budincă proaspătă, înscriindu-se printre primele firme româneşti care garantează calitatea produselor fabricate. Brandul vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le ingredientele perfecte pentru cele mai delicioase prăjituri, precum şi produse gata preparate ce oferă experienţa unui gust special.