Marca Scandia Sibiu, aflata in portofoliul companiei Scandia Food, se prezinta acum sub o noua infatisare si aduce in prezent, printr-o campanie unica de comunicare, cultura culinara romaneasca de la 1922 si bunatatile romanesti gatite cu dichis.
Istoria unei marci inseamna mai mult decat continuitate. Inseamna o permanenta redescoperire, inclinatia spre lucrul bine facut, grija, respect si atentie la detalii. Scandia Sibiu iese din tiparele clasice ale traditiei culinare romanesti si, printr-o reverenta in fata consumatorului, il invita pe acesta sa descopere bogatia bucatariei de altadata, transpusa intr-o alta perspectiva: aceea a rafinamentului culinar. Rafinamentul Scandia Sibiu se distinge atat prin retetele unice, savoarea gustului si ingredientele de cea mai buna calitate, cat si prin ambalajul elegant si portofoliul variat de produse.
Scandia Sibiu isi propune sa revitalizeze cultura culinara de la 1922, printr-un portofoliu de produse preparate cu dichis. Indelung perfectionate, retetele Scandia Sibiu sunt inspirate din cele de la conacul anilor ’20, atunci cand atentia si grija pentru prepararea mancarii constituiau o adevarata cultura culinara. Astazi, Scandia Sibiu pune pe masa mancare pregatita din cele mai speciale ingrediente si presarata cu cele mai bune mirodenii, pentru a oferi o savoare deosebita si pentru a incanta simturile celui ce o consuma.
„Atentia la detaliu si preocuparea pentru mancarea cu dichis, pregatita cu grija si inspirata din retete rafinate sunt elementele cheie pe care se fundamenteaza marca Scandia Sibiu, alaturi, bineinteles, de toate valorile culinare pe care aceasta le pretuieste si le respecta de atata vreme. Acum, Scandia Sibiu se constituie intr-o marca ce sustine, prin notorietate si credibilitate, atat produse gata preparate la conserva (Pate Scandia Sibiu, Mancaruri Scandia Sibiu, Carne si Sunca Scandia Sibiu), cat si mezeluri, restaurante cu servire rapida si bacanii cu dichis”, a declarat Alexandra Bucur, Brand Manager Scandia Sibiu.
Relansarea marcii este insotita de o ampla campanie de comunicare ce completeaza noua identitate vizuala, noul design de eticheta si noul slogan „Scandia Sibiu – Bunatati romanesti cu dichis. Ca la 1922”. Campania de comunicare creaza o legatura emotionala puternica intre marca si consumatori, conturand povestea unui spatiu traditional relevant si astazi, in care exista un cult pentru mancare buna, gatita cu pricepere si dichis, din cele mai bune ingrediente.
Spotul TV „transporta” consumatorii in rafinata bucatarie de conac a anilor ’20 si prezinta intr-un mod foarte apetisant atentia la fiecare detaliu atunci cand vine vorba de retete cu dichis.
Relansarea Scandia Sibiu va anunta si cele doua variante noi de pate: pate de fazan si pate de curcan, produse care vor beneficia atat de o campanie de degustare in magazinele de tip comert modern, precum si de materiale de comunicare la punctele de vanzare.
Echipa Scandia Food este formata din: Andreea Teodorescu – Marketing Manager, Alexandra Bucur – Brand Manager si Andreea Ursulescu – Junior Brand Manager.
La crearea si implementarea proiectului au participat: agentia de comunicare Papaya, formata din Robert Tiderle – Creative Director, Petru Cuciuc – Art Director, Dragos Raicu – Copywriter, Ramona Sima si Andreea Balta – Client Service, Casa de producţie Tandem Film: Razvan Marculescu – Regizor, Raluca Ioanovici – Scenografie, Ciresica Cuciuc – Costume.