Scandia Food – unul dintre producatorii români de top din industria alimentară – inaugurează restaurantele Scandia Sibiu – lanţ de restaurante cu servire rapidă axat pe preparate din bucătăria românească. Prima “Bucătărie cu dichis” Scandia Sibiu îşi aşteaptă clienţii în Băneasa Shopping City.
Restaurantele Scandia Sibiu îşi propun să redefinească conceptul de “tradiţional”, aducând în faţa consumatorilor săi bunătăţile româneşti gătite cu dichis şi cultura culinară românească de la 1922. Dincolo de noua abordare a conceptului de "tradiţional", restaurantele Scandia Sibiu se diferenţiază de locaţiile cu specific traditional românesc "clasice" prin atenţia la detaliu, care se va regăsi în toate componentele proiectului: meniul culinar (care va cuprinde peste 60 de preparate, majoritatea din zona Sibiului, cu reţete specifice, elaborate), amenajarea, echipamentele de bucătărie, vestimentaţia angajaţilor etc. Toată această strategie a fost sintetizată într-un singur cuvânt: "dichis" – termen de la care a plecat şi ideea pentru sloganul restaurantelor: "Bucătărie cu dichis".
Restaurantele Scandia Sibiu vor fi deschise în cadrul centrelor comerciale şi a centrelor de birouri, adică în zone cu trafic intens şi consumatori pretenţioşi care însă nu pot aloca foarte mult timp servirii mesei. De aceea, restaurantele se vor concentra pe servirea rapidă, dar vor păstra întotdeauna promisiunea mărcii, oferind mâncăruri cu dichis, preparate după reţete unice, din cele mai bune ingrediente.
“În urmatoarele 12 luni, avem în vedere deschiderea unui număr de încă şase sau şapte astfel de restaurante, iniţial în Bucureşti, pentru extinderea ulterioară luând în considerare şi alte oraşe mari în care există centre comerciale, cu potenţial, precum Cluj sau Timişoara şi, evident, Sibiu. Ne propunem să devenim cea mai mare reţea de restaurante româneşti cu servire rapidă şi estimăm o valoare totală a investiţiei de un milion de euro”, declară Robert Redeleanu, CEO Scandia Food.
Extinderea Scandia Food, începând cu 2011, în domenii conexe de activitate, vine ca urmare firească a rebrandingului companiei şi a notorietăţii câştigate în timp de mărcile aflate în portofoliul companiei.
Scandia Food este lider pe piaţa conservelor pe bază de carne din România, având o cotă de piaţă în volum de peste 54% (sursa: MEMRB, iunie-iulie 2010).
Misiunea Scandia Food este continuarea tradiţiei de a oferi mâncare gustoasă şi hrănitoare, fiind zi de zi alături de consumatorii săi, prin produse inovatoare care să le aducă echilibrul necesar stilului de viaţă dinamic.
Scandia Food este prezentă în România prin mărcile sale principale: Scandia Sibiu, Bucegi şi Sadu.