Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scala JWT creeaza campania de lansare gama Jacobs 3 in 1

Incepand cu primavara aceasta, iti poti alege varianta Jacobs 3 in 1 preferata. Kraft a lansat pe piata, alaturi de Jacobs 3 in 1 Classic, doua noi sortimente: Jacobs 3 in 1 Latte cu gust fin si Jacobs 3 in 1 Intense cu gust puternic de cafea.
   
Campania de lansare a fost conceputa si realizata de agentia Scala JWT. Conceptul creativ se regaseste, pe scurt, in headline:  “Incearca-le pe toate! Alege-l pe al tau!” “Jacobs 3 in 1 este o cafea pentru tineri. Prin spotul “Campus” si outdoor-ul aferent am cautat sa surprindem o atmosfera tinereasca si cat mai degajata, intr-un spatiu prietenos cu personaje simpatice, in care target-ul nostru sa se regaseasca foarte usor. Cu ajutorul lui Marlon Griffin am reusit sa cream aceasta atmosfera vesela si prietenoasa. Personajele sunt empatice, decorul a fost exact ce ne-am dorit si muzica a completat totul perfect.” spune Andreea Dragomir, copywriter Scala JWT.
    

“Conceptul creativ al intregii campanii se bazeaza pe un fapt cat se poate de real. Chiar daca  formeaza o gasca, fiecare dintre acesti tineri din target-ul nostru este unic in felul sau. Deci au gusturi diferite. Asa au luat nastere personajele noastre: Ana, tipa studioasa care prefera gustul fin al noului Jacobs 3 in 1 Latte, Matei – gamer-ul grupului, aflat intr-o continua cautare de senzatii tari, caruia i se potriveste de minune Jacobs 3 in 1 Intense. Al treilea prieten este Andrei, tipul relaxat care asculta muzica din varful patului.Pentru el, un Jacobs 3 in 1 Classic, desigur”, adauga Nicoleta Dumitrescu, Assistant Brand Manager Kraft Romania.
   
Campania cuprinde, pe langa componenta ATL (spot, outdoor), diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet.
   
La realizarea si implementarea acestei campanii au contribuit: Mihai Cojocaru (Group Creative Director), Virgiliu Andone (Head of Art), Andreea Dragomir (Copywriter), Mihaela Barsan (Account Director), Angela Teodorescu (Account Manager) – din partea Scala JWT si Simona Potecu (Marketing Manager), Andreea Obilisteanu (Brand Manager), Nicoleta Dumitrescu  (Assistant Brand Manager)– din partea Kraft Romania.

Bucuresti, 15.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.