real,- Hypermarket România taie preţurile, pentru a contracara scăderea puterii de cumpărare a românilor înlesnind accesul oamenilor afectaţi de măsurile de austeritate impuse de criză la cât mai multe produse alimentare şi nealimentare. În următoarele zile, primele produse cu preţul cel mai mic (cele mai ieftine produse) vor fi semnalizate la raft. Până la sfârşitul lunii iunie, peste 300 de produse vor intra în acest program care va fi extins şi în lunile viitoare. Măsura luată de real,- nu este una temporară, ca în cazul promoţiilor periodice.
Pentru a contracara efectele măsurilor de austeritate cerute de situaţia economică dificilă pe care o traversăm, real,- Hypermarket se va concentra pe oferirea de preţuri cât mai mici pentru cât mai multe produse din categoria celor care acoperă nevoile de bază, fără a face rabat de la calitatea cu care compania şi-a obişnuit clienţii. „Puterea de cumpărare a românilor va suferi în urma scăderii veniturilor, fapt care se va resimţi în rândul întregii societăţi şi mai cu seamă în rândul celor cu venituri mici. De aceea, am ales pentru început 150-200 de produse cum ar fi zahăr, ulei, orez, paste făinoase, mălai, legume şi fructe, carne de pui, carne tocata, mezeluri, lactate si branzeturi etc., produse de ingrijire şi curatenie, dar şi produse nealimentare, în principal cele care acoperă nevoile de bază pentru care, prin eforturi considerabile , am găsit soluţii care să ne permită o scădere a preţurilor cu până la 20%. Programul de scădere a preţurilor va numara la sfârşitul lunii curente peste 300 de produse cu preţuri foarte mici şi va fi continuat în lunile următoare astfel încât tot mai multe articole, fie că este vorba de produse alimentare sau nealimentare, să fie incluse în acest program. Pentru real,- găsirea unor soluţii la acest moment care să permită lărgirea accesului consumatorului final la produsele de bază reprezintă un aspect foarte important pentru o companie ancorată în realitate.. Pentru atingerea acestui scop un element major îl reprezintă inclusiv relaţiile de colaborare cu partenerii şi furnizorii nostri, inclusiv cu producatorii locali, real,- dovedindu-se un partener de încredere în acest sens”, a declarat Michel Lamoot director general la real,- Hypermarket România.
Măsura scăderii preţurilor nu este prima luată de real,- pentru a uşura perioada de criză pentru clienţii săi din România. În ultimele luni real,- a dezvoltat o serie de actiuni, promoţiile de la raft şi reducerile de preţuri devenind o obisnuinta pentru cumpărători; de pildă, pe parcursul lunii mai, au intrat în diverse programe promoţionale peste 10.000 de articole.
„Solidaritatea este cheia ieşirii din orice situaţie delicată, atât în familie, cat şi în societate, oriunde apare o criză. De aceea, am insistat să gasim solutii pentru cei care suferă din pricina austerităţii impuse de criză, continuând să credem că doar astfel, printr-un efort cumulat, vom reuşi să depăşim efectele crizei care afectează deopotrivă populaţia şi companiile. Soluţiile de redresare există şi avem încredere că România îşi va relua trendul ascendent şi va depasi problemele actuale prin efortul conjugat al tuturor factorilor de răspundere .”a adăugat Michel Lamoot.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}