Say, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si digitale din Romania, deschide la Tg-Jiu, cel de-al 80-lea magazin din retea si al doilea in acest oras. La aproape 1 an de la intrarea pe piata, magazinele Say, detinute de compania MCS Communications, opereaza in 37 de orase, fiind localizate, in principal, in cadrul centrelor comerciale, galerii comerciale si mall-uri. “Speram sa incheiem anul acesta cu 100 de magazine Say in principalele orase ale tarii, iar anul viitor vom continua extinderea retelei. Vizam in special orasele cu peste 50.000 locuitori, prioritara fiind acoperirea tuturor localitatilor resedinta de judet.”, a declarat Mihai Motora, General Manager MCS Communication.
Lantul Say s-a dezvoltat atat organic, prin deschiderea de noi magazine, cat si prin preluarea locatiilor a 46 de magazine Turbo si a 6 magazine Future Shop, dintre care 36 au trecut anul acesta printr-un proces de rebrandare si se numesc in prezent Say. In luna octombie, expansiunea retelei va continua in orasele Slobozia si Petrosani, unde se vor deschide primele magazine Say, dar si in orase in care retailerul este prezent deja, precum Suceava, Bacau, Oradea, Pitesti, Deva si Bucuresti. Investitia in deschiderea unui magazin Say variaza in medie intre 50.000 – 60.000 EUR.
Magazinele Say propun un concept nou de retail pe piata romaneasca si un mix bogat de produse, accesorii si servicii din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, internet, mobile content si incarcare electronica.
“Say vine in intampinarea clientilor care isi doresc un magazin abundent in produse si servicii din zona comunicatiilor, de unde pot sa aleaga in voie, dar in acelasi timp au nevoie de o structura ordonata si clara a tot ce inseamna expunere in magazine.”, a mai explicat Mihai Motora.
{mosloadposition user10}