Saxo Bank îmbunătățește oferta mobilă
Saxo Bank, specialist în tranzacționare și investiții online, a implementat tehnologia de identificare a clienților pe SaxoTraderGO prin verificare biometrică.
Există un update pentru aplicația de iPhone și iPad – dispozitive care au Touch ID – lansat de Saxo Bank, update disponibil acum la nivel global. O altă caracteristică a noii versiuni este capabilitatea de a stoca detalii de logare pentru mai multe conturi.
Christian Hammer, Head of Platforms la Saxo Bank, a declarat: ”După lansarea platformei SaxoTraderGO am văzut un trend în creștere de activități generate de clienți pe dispozitivele mobile. Prin introducerea suportului pentru Touch ID, facilităm accesul la cont, în timp ce menținem nivelul ridicat de securitate cerut de clienții noștri. Începând cu decembrie, putem spune că peste 50% dintre clienții noștri au migrat către SaxoTraderGO. Determinarea noastră de a ne concentra pe inovație tehnologică face din această platformă alegerea lor numărul 1.”
De asemenea, a fost adăugat un modul de chat care permite comunicarea directă între clienți și traderii Saxo Bank. În plus, a fost intregrat și suport multi-ecran pentru desktop. Această tehnologie va permite ferestrelor cu grafice să fie detașate în ferestre separate în timp ce clienții rămân conectați la principala fereastră a platformei.
SaxoTraderGO este platforma de ultimă generație lansată anul acesta și având la bază OpenAPI al Saxo. OpenAPI este un serviciu de infrastructură care oferă suport întregului ciclu de tranzacționare –de la pre-tranzacționare, la execuție și post-tranzacționare pentru ETF-uri, acțiuni cash, CFD-uri, futures, opțiuni și FX, permițând clienților instituționali ai Saxo să dezvolte soluții front-end noi, inovative și să integreze capabilități de investiții direct în aplicațiile și sistemele proprii.