Saxo Bank, specialist în investiții tranzacționări online multi-asset trading and investment specialist, a anunțat azi decizia de a nu reînnoi parteneriatul de sponsorizare Tinkoff-Saxo pentru încă un sezon.
Lars Seier Christensen și Kim Fournais, copreședinți și cofondatori Saxo Bank, au declarat:
“A fost un adevărat privilegiu să lucrăm cu echipa în ultimele opt sezoane și suntem extrem de mândri de succesele pe care le-am obținut împreună în tot acest timp. Ținem să mulțumim atât echipei în componența actuală, cât și eroilor din trecut, de la Bjarne Riis la Alberto Contador, Peter Sagan, frații Schleck, Fabian Cancellara, Carlos Sastre sau Matti Breschel, Chris Anker Sørensen și toți ceilalți cicliști ale căror pasiune și integritate au inspirat echipele și brandul nostru ca sponsor, în Danemarca, dar și în restul lumii.”
“Dorim să mulțumim în mod special lui Oleg Tinkov, actualul deținător al echipei, și managementului Team Tinkoff-Saxo pentru acest parteneriat. Suntem convinși că finalul de sezon se va produce în glorie și, credem că nu mai e necesar să menționăm, ciclismul va avea mereu un loc cu totul și cu totul special în inimile noastre, motiv pentru care dorim echipei mult succes în continuare.”
Susținerea sporturilor de înaltă performanță dintr-o perspectivă de business continuă să fie o caracteristică importantă a angajamentului băncii față de clienți și comunitate. Inițiativa SaxoSport, în care clienții actuali și cei potențiali interacționează în rețele concentrați pe sporturi de performanță, tocmai și-a încheiat prima etapă – Ride Like A Pro – în care participanții selectați au trăit și s-au antrenat precum cicliștii profesioniști și și-au încheiat periplul pedalând o etapă din Vuelta Espana.
“Sponsorizarea unei echipe de ciclism a jucat un rol aparte în construirea unei imagini pentru brandul nostru, proces care, asociat businessului nostru internațional, a luat rapid amploare: avem 26 de reprezentanțe pe tot globul. Mergând mai departe, Saxo Bank va continua să susțină sporturi de înaltă performanță și va căuta oportunități care ne vor permite să sponsorizăm sportivi de top din diverse sporturi și regiuni. Ca de obicei, orice decizie legată de un potențial parteneriat va depinde de potențialul de business, rezultate și valoarea de branding”, au mai declarat Christensen și Fournais.