Saxo Bank, care oferă platforme de tranzacționare online, investiții și soluții de gestionare a finanțelor personale, anunță o nouă etapă în istoria sa, depășind 1 milion de clienți și demonstrând că tot mai mulți oameni încep să preia controlul asupra propriilor investiții. Această piatră de hotar vine la scurt timp după vestea că activele clienților săi la nivel global au depășit pragul de 100 de miliarde USD.
Într-o lume în care din ce în ce mai multe persoane aleg să preia controlul activ asupra finanțelor și investițiilor lor, Saxo Bank este încântată să anunțe că sprijină în acest demers peste 1 milion de clienți. Această realizare reflectă tendința globală ca oamenii să dețină un control mai mare asupra economiilor lor și utilizarea în creștere a platformelor digitale. Anunțul urmează știrii recente că activele clienților Saxo Bank au depășit pragul de 100 de miliarde USD.
Ambele etape demonstrează încrederea și sprijinul din partea clienților și partenerilor Saxo Bank, deoarece compania a înregistrat o creștere constantă a numărului de clienți și active în ultimii ani, consolidându-și poziția de furnizor de servicii financiare și tehnologice de top într-un mediu macro-economic provocator.
Kim Fournais, fondator și CEO, a declarat: „Aș dori să le mulțumesc tuturor angajaților noștri pasionați și devotați care sunt în spatele platformelor noastre premiate, care în fiecare zi fac tot posibilul pentru a se asigura că baza noastră de clienți în creștere poate tranzacționa și investi pe piețe și clase de active. De asemenea, suntem mișcați și motivați de încrederea imensă pe care ne-au acordat-o cei 1 milion de clienți și parteneri din întreaga lume – vă mulțumim tuturor.
Continuăm să vedem o tendință pozitivă, mai mulți oameni care participă pe piețele financiare și își pun averea la lucru folosind platforme digitale precum Saxo. Acest „empowerment” al investitorilor a continuat în ciuda incertitudinilor geopolitice și a nivelurilor ridicate ale inflației și suntem mândri să îi servim pe mulți dintre aceștia în întreaga lume.
Când am fondat Saxo Bank în 1992, cu un buget redus și cu un singur angajat, am vrut să fac piețele globale de capital accesibile pentru mai mulți oameni. Și acum, unde mai mulți oameni la nivel global caută modalități de a-și face banii să lucreze mai mult pentru ei, suntem gata să-i sprijinim. Sunt încrezător că nu va mai dura încă 30 de ani până ca Saxo Bank să își întâmpine următorul milion de clienți.”
În ultimii câțiva ani, Saxo Bank a dublat oferta de platforme
,ș 0i soluții de tranzacționare și investiții cu costuri reduse, eficiente, inovatoare și de încredere pentru cei care doresc să câș ,tige mai mult din banii lor. Spre deosebire de multe alte bănci și brokeri, Saxo Bank transmite cu promptitudine creșterile de dobândă către clienții săi, asigurându-se că aceștia beneficiază de dobânzile crescute automat și imediat. Această abordare proactivă dă posibilitatea clienților și partenerilor să își optimizeze strategiile de investiții, câștigând în același timp o dobândă atractivă pentru numerarul neinvestit, fără blocări sau perioade minime de deținere. La rândul său, acest lucru permite bazei de clienți în creștere a Saxo Bank – din Europa, Asia Pacific și MENA – să răspundă oportunităților emergente de pe piețe cu agilitate și încredere.
Recent, Saxo Bank a mai anunțat că a primit un rating BBB cu o perspectivă pozitivă de la S&P Global Ratings.
În plus, Saxo Bank este în prezent în curs de a fi numită o instituție financiară cu importanță sistemică (SIFI) la sfârșitul acestui an de către Autoritatea Daneză de Supraveghere Financiară (FSA). Desemnarea SIFI este acordată instituțiilor financiare care sunt considerate de importanță critică pentru funcționarea sistemului financiar.