Extensia dezvoltă capabilitățile de tranzacționare multi-asset ale Saxo Bank
Saxo Bank, lider în online trading și specialist în investiții, a anunțat o extensie a ofertei white label prin introducerea opțiunilor pe acțiuni, din aprile 2015. Această extensie urmează lansării de stock options pentru clienții privați și instituționali ai Saxo Bank, în 2014. Introducerea posibilității de tranzacționare a opțiunilor în oferta white label va permite clienților din această categorie să beneficieze de tranzacționarea claselor multiple de asseturi dintr-un singur cont consolidat și să poată folosi titlurile sau acțiunile drept colateral pentru tranzacționarea contractelor de opțiuni, și acestea fără un cost suplimetar.
Clienții white label vor beneficia și de pachetul complet de marketing și comunicare, odată cu lansarea noului produs către clienții finali.
Adăugarea tranzacționării de stock options la oferta white label e o nouă dovadă a strategiei Saxo Bank de a continua să îmbunătățească platforma de tranzacționare multi-asset. În prezent, există peste 30.000 de produse financiare disponibile pe platforma Saxo, inclusiv FX (spot, forwards și opțiuni), acțiuni, CFD-uri, mărfuri, futures, contracte pe opțiuni și stock options.
Comentând lansarea, Patrice Henault, Head of Futures and Listed Options, Saxo Bank, a declarat:
“Lansarea reflectă apetitul în creștere pentru stock options atât printre clienții instituționali, cât și retail, apetit demonstrat de creșterea cu 4% a derviativelor tranzacționate on-exchange (ETD-uri) în 2014. Recenta volatilitate a pieței a furnizat oportunități atractive pentru traderii de opțiuni, în vreme ce investitorii sunt mult mai conștienți despre cum pot face hedging pe expunerile lor în diferite clase de asseturi, cum ar fi acțiunile, sau pentru a-și securiza profitul.
La Saxo, suntem mereu într-o competiție de a oferi o platformă funcțională, eficientă și care furnizează instrumente și funcționalități ce furnizează clienților noștri un avantaj competitiv în arena multi-asset. Adăugarea opțiunilor pe acțiuni în platforma white label marchează un pas important în dezvoltarea ofertei Saxo pentru acest segment de clienți, mai ales când apetitul pentru acest instrument e în creștere”.
Businessul white label a devenit extrem de important pentru segmentul instituțional Saxo Bank, cu peste 10 noi parteneriate semnate în 2014, aducând numărul total al clienților din acest spațiu la 120, inclusiv 10 bănci cu activități cross-border. Presiunile pe costuri, incapacitatea de a ține ritmul cu evoluția în tehnologia de tranzacționare și necesitatea de a dezvolta capabilități de tranzacționare multi-asset pentru clienții lor au contribuit la creșterea numărului de clienți white label la Saxo Bank.
{mosloadposition user9}