Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Satkar Gidda, cel mai bun consultant in designul de ambalaj din UK, vine la Forumul Print & Pack

– Solutii inovatoare in comunicarea la raft

Vrei să ştii cum să atragi atenţia la raft cu produsul tău?
Te întrebi de ce unele produse au un impact puternic asupra consumatorului?
Vrei să ştii care sunt elementele care fac un ambalaj memorabil?

Vino la Forumul Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft şi află toate aceste informaţii, împreună cu multe altele, de la Satkar Gidda şi ceilalţi 11 specialişti străini şi români în shopper marketing şi productia şi design-ul de ambalaj.

DE CE SATKAR GIDDA?

・ Pentru că este cel mai renumit specialist din UK în design-ul de ambalaj, cel mai important element în diferenţierea unui produs la raft.
・ Pentru că este Preşedintele Juriului Pro Carton/ECMA Award 2014, cel mai important concurs european de design de ambalaje din carton, şi proprietar al SiebertHead, prima şi cea mai importantă companie de consultanță de brand şi design structural/3D și design grafic de ambalaj din UK.
・ Pentru că este cel mai bun speaker din domeniu la nivel european.

Nu rata cel mai important eveniment despre COMUNICAREA LA RAFT!

Forumul Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft va avea loc pe 26 septembrie, ora 10:30, în Sala Titulescu din cadrul Centrului Expoziţional Romexpo, fiind cel mai mare mare eveniment de acest fel organizat vreodată în cadrul unui târg (Print & Sign).

În cadrul acestui eveniment, timp de peste 6 ore, specialişti străini şi români în shopper marketing şi producţie şi design de ambalaj vor evidenţia, prin studii de caz, importanţa comunicării unui produs la raft, în condiţiile în care vizibilitatea este din ce în ce mai greu de obţinut, din cauza competiţiei acerbe.

CE VEI AFLA?

Printre subiectele discutate la Forumul Print & Pack, al cărui moderator este Adrian Maniuţiu, realizator al emisiunii INCOME Magazine, vor fi:
– Soluţii inovatoare în diferenţierea la raft;
– Contribuţia tehnologiei de print digital în succesul campaniei “Share a Coke”;
– FMOT (First Moment Of Truth);
– Impactul ambalajului în online şi studii de caz despre ambalaje de succes la raft;
– Cât costă inovaţia în producţia display-urilor Point-of-Purchase (POP);
– Brand activation Bergenbier – Studiu de caz.

Pentru a vedea agenda finală a Forumului Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft, intraţi aici.

CINE SUNT SPECIALIŞTII?

Lista speakerilor este completată de:
► Christian Mengon – WW Business Development Manager, Labels and Packaging, Hewlett Packard Indigo
► Mihaela Hoffman – Marketing Manager Beverages, Coca-Cola Hellenic
► Bernhard Brandstätter – Sales Manager, Muller Martini
► Mihai Bârsan – Presedinte IAA & VP Marketing, Ursus Breweries
► Mihai Drăghici – Shopper Marketing Manager, Geometry Global
► Liviu Toader – Managing Director, Arc – Leo Group
► Claudiu Ciobanu – Fondator al revistei online retail-FMCG
► Melania Moisi – Group Creative Director, BrandTailors
► Mihai Parpalea – Senior Desktop Publisher, BrandTailors
► Marian Amzăr – Director General, Display Group
► Attila Gyulai – Key Account Manager, Branaldi

Pentru detalii despre speakeri şi interviuri în exclusivitate, intraţi aici.

„În zilele noastre sunt atât de multe produse pe raft, încât consumatorii nu pot face uşor diferenţa între ele. (…) Astfel, proprietarii de branduri trebuie să găsească o modalitate prin care să-şi facă vizibile produsele (…). Acest lucru implică schimbarea formei, culorii, a aspectului etc, a oricărui detaliu care poate să atragă ochiul consumatorului în mijlocul unei grămezi de produse asemănătoare”, spune Christian Menegon, WW Business Development Manager, Labels and Packaging Hewlett Packard Indigo, care va vorbi la Forumul Print & Pack despre Soluţii inovatoare în diferenţierea la raft şi despre Contribuţia tehnologiei de print digital în succesul campaniei “Share a Coke”. Citiţi aici un interviu în exclusivitate cu Christian Menegon.

REZERVĂ-ŢI UN LOC ÎN SALĂ!
//www.printsign.ro/forum-print-pack/register/inregistrare.html.

Bucuresti, 10.09.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.