În perioada sărbătorilor de iarnă 2022, Sarkk s-a alăturat demersurilor inițiate de către Asociația „Ana și copiii” desfășurând o campanie de strângere de fonduri în cadrul magazinelor Tommy Hilfiger și Calvin Klein din România. Din 2018, compania susține educația copiilor din medii defavorizate și în decembrie și-a propus să își unească forțele împreună cu fanii celor două brand-uri și să ajute visele să crească mari.
În cadrul fiecărui magazin Tommy Hilfiger și Calvin Klein din țară a fost plasată o cutie specială pentru colectarea fondurilor donate. Fiecare persoană care a donat direct în magazine sau și-a manifestat dorința fermă de a dona prin transfer bancar, direct în contul Asociației „Ana și copiii”, a primit drept mulțumire pentru gestul de generozitate și bunătate o decorațiune personalizată realizată manual de către copiii de care Asociația se îngrijește.
Asociația „Ana și copiii”, a cărei poveste a început în 2006, se ocupă în prezent de peste 300 de copii și 100 de familii defavorizate, iar în cei peste 15 ani de activitate a ajutat peste 10.000 de copii vulnerabili prin cele trei centre de zi din București, Urlați și Fundulea.
Prin această inițiativă, Sarkk continuă să își dezvolte acțiunile de responsabilitate socială corporativă și să contribuie pozitiv asupra societății prin parteneriate de încredere.