Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sărbătorirea a 50 de ani: BMW Group anunţă electrificarea uzinei din Rosslyn

BMW Group South Africa 50 year anniversary celebrations

● Uzina sud-africană – model pentru dezvoltare durabilă socială, ecologică şi economică ● BMW Group investeşte 4,2 miliarde de ranzi (peste 200 milioane de euro) în electrificarea uzinei din Rosslyn ● Nedeljković: “Din 2024, următoarea generaţie BMW X3 va fi produsă în Africa de Sud ca plug-in hybrid pentru exportul global.” ● 1,5 milioane de euro vor fi donaţi UNICEF pentru a sprijini tinerii din Africa de Sud ●

Bucureşti/Rosslyn. Acum 50 de ani, uzina din Rosslyn a fost prima locaţie străină a BMW Group. De atunci a devenit un pilon al reţelei globale de producţie. Pentru a marca jubileul de argint, Milan Nedeljković, membru al Consiliului de Administraşie al BMW AG, responsabil pentru Producţie, a anunţat electrificarea uzinei din Rosslyn. Vorbind în Africa de Sud, el a spus: “Din 2024 vom produce BMW X3 ca plug-in hybrid în Africa de Sud pentru export global. O investiţie de 4,2 miliarde de ranzi (peste 200 de milioane de euro) va pregăti uzina din Rosslyn pentru mobilitate electrică”. Investiţia va fi însoţită de formare de specialitate pentru peste 300 de angajaţi din fabrică.

Partener cu Africa de Sud de 50 de ani

Investiţia anunţată acum va electrifica încă un loc din reţeaua de producţie BMW Group, în conformitate cu planul global BMW iFACTORY pentru producţia viitorului. Acesta marchează un pas suplimentar în avansarea dezvoltării unei producţii eficiente, digitalizate şi prietenoase cu resursele.

BMW Group South Africa 50 year anniversary celebrations

Uzina din Rosslyn a produs până în prezent peste 1,6 milioane de automobile şi le-a exportat în peste 40 de ţări din întreaga lume, inclusiv în 14 ţări din Africa. Portofoliul său de produse a inclus BMW 1800 SA şi BMW 2000 SA, precum şi BMW Seria 5 şi Seria 7. Timp de decenii, a fost o referinţă a producţiei BMW Seria 3 şi locul de fabricare a BMW X3 din 2018 – cel mai bine vândut BMW. Înfiinţarea sa a marcat începutul globalizării BMW. Astăzi, BMW Group vinde automobile în peste 140 de ţări din întreaga lume şi operează unităţi de producţie în 15 ţări.

Model pentru responsabilitatea socială

Nedeljković, care este şi preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW Africa de Sud, a subliniat că BMW Group face mai mult decât doar produce maşini în această ţară: “În Africa de Sud nu am înfiinţat doar o uzină care oferă locuri de muncă şi contribuie la industrializarea ţării; în ultimii 50 de ani, am demonstrat şi semnificaţia responsabilităţii sociale”.

BMW Group se consideră un cetăţean corporate responsabil şi, de asemenea, a anunţat astăzi că va dona peste 1,5 milioane de euro pentru a sprijini un program derulat de UNICEF* (Fondul Internaţional de Urgenţă pentru Copii al Naţiunilor Unite). Împreună, BMW Group şi UNICEF vor folosi programul pentru a preda ştiinţă, tehnologie, inginerie, arte şi matematică (STEAM) pentru mii de copii şi tineri sud-africani.

De asemenea, importantă pentru BMW Group este problema conservării resurselor. Din 2015, uzina din Rosslyn s-a aprovizionat cu o parte din energie dintr-o fabrică de biogaz din apropiere (Bio2Watt), reducându-şi în mod constant amprenta de CO2. De asemenea, colaborează cu diverse organizaţii, astfel încât deşeurile pe care le produce să fie reutilizate în loc să fie eliminate. Împreună cu Envirolite, de exemplu, asigură că deşeurile de polistiren sunt reprocesate pentru a fi utilizate ca material de construcţie. Acest lucru a permis construirea a peste 650 de case low-cost de când proiectul a fost lansat acum doi ani.

Africa de Sud ca piaţă-pilot pentru inovaţii

Dar nu numai uzina BMW Group joacă un rol important în Africa de Sud: anul trecut, compania a deschis şi alte birouri acolo, pentru propriul hub IT global. Acum găzduiesc aproximativ 2.000 de angajaţi care furnizează servicii IT globale pentru BMW Group. Datorită dimensiunii şi caracteristicilor sale specifice ca piaţă, Africa de Sud este, de asemenea, locul perfect pentru a pilota inovaţiile. În 2020, de exemplu, BMW Group a pilotat vânzările directe cu parteneri comerciali din Africa de Sud. A reuşit să câştige experienţă vastă din proiect şi se străduieşte în mod constant să ofere cea mai bună experienţă premium pentru clienţi din industrie.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.