Dove lansează o nouă campanie de comunicare menită să inspire femeile să aibă încredere să fie ele însele, ,,Sărbătorim frumusețea împreună”. Aceasta se desfășoară în perioada 22 februarie – 27 martie și include un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, acțiuni de relații publice și promoții în magazine.
Dove, primul brand care a redefinit feminitatea și a dat valoare frumuseții naturale, își continuă astfel misiunea de a inspira femeile să își recunoască și să își aprecieze frumusețea la adevărata valoare.
Conform celui mai recent studiu Dove* 8 din 10 femei sunt de acord că, pentru a se simți frumoase, este important să se simtă bine în pielea lor și nu să încerce să copieze pe altcineva.
,,Campania «Sărbătorim frumusețea împreună» continuă demersurile noastre de a inspira femeile să celebreze propria frumusețe, departe de stereotipuri sau de vocile celor din jur. De peste 60 de ani Dove susține frumusețea adevărată și încurajează femeile să o privească ca pe o sursă de încredere, nu de anxietate. Cu această ocazie dorim să le mulțumim tuturor femeilor care au dat glas frumuseții și sunt o sursă de inspirație pentru alte femei din jurul lor. De aceea, în luna martie, vă invităm împreună cu Dove să le mulțumim femeilor dragi din viața noastră și să sărbătorim împreună frumusețea adevărată, unică, autentică, naturală, care nu se definește prin formă, dimensiune sau culoare.” declară Ana Maria Pâslaru, Director de Marketing Unilever South Central Europe.
Dove invită toate femeile să intre pe pagina de Facebook Dove și să folosească pentru fotografia de profil rama foto ,,Sărbătoresc frumusețea”, pentru a-și arăta susținerea pentru frumusețea adevărată și a fi o sursă de inspirație și pentru alte femei. De asemenea, seturile cadou Dove sunt disponibile și în această primăvară în magazine, reprezentând cadoul ideal pentru a sărbători luna femeii. În plus, tot aici consumatorii beneficiază și de promoții cu mii de premii de răsfăț.
Mai multe detalii despre campanie, precum și despre inovațiile pe care Dove le-a pregătit în această primăvară, sunt disponibile pe https://www.doveclub.ro/sarbatorimfrumusetea/ sau urmărind pagina de Facebook Dove.
Echipele implicate în adaptarea locală a campaniei ,,Sărbătorim frumusețea împreună”:
o Din partea Unilever: Ana Maria Pâslaru (Marketing Director HPC USCE & CEE HC), Irina Urechean (Marketing Category Manager Skin and Hair), Luminița Gîdea (Brand Manager
Skin & Hair & Baby Dove), Adina Enache (Brand Building Executive Skin), Anca Voicu (Marketing Assistant Skin)
o Din partea IMAGE PR: Ruxandra Popescu (Senior Account Executive), Larisa Minune (Account Assistant)
o Din partea Kubis Interactive: Ioana Brebu (Account Director), Codruța Arbore (Account Manager), Andrei Bilan (Head of Design), Florin Busuioc (Art Director), George Ștefan (Art Director), Răzvan Rădulescu (Senior Animator), Carina Toma (Senior Copywriter), Ioana Negrea (Junior Copywriter), Ioana Zvâc (Head of Social Media), Maria Man (Social Media Manager), Sebi Popa (Head of Development)
o Din partea Mindshare: Ramona Voicu (Account Manager), Lavinia Andrei Goia (Digital Connections Manager), Amalia Necula (Digital media planner)
* ”Studiul global despre frumusețe și încredere” a fost efectuat de brandul Dove în perioada 2015-2016 pe un eșantion de 6,000 de femei cu vârsta cuprinsă între 18-64 de ani și 4,500 de fete cu vârsta cuprinsă între și 10-17 ani, din 13 țări diferite.