Este moment de sărbătoare pentru clientul nostru, Dacia Romania, a cărui pagină Facebook are acum peste 300.000 de fani! O realizare extraordinară pentru unul dintre cele mai emblematice brand-uri românești, care a înregistrat un succes remarcabil in Social Media!
Dacia România are alături de ea o comunitate în continuă creștere, creată și menținută printr-o strategie bine structurată, orientată pe rezultate, de către XPLAIN, Agenția lider în marketingul digital. Cu un conținut captivant, atractiv și surprinzător, idei originale, pagina de Facebook a Dacia Romania oferă fanilor experiențe speciale, pline de dinamism.
“Ne simțim onorați să lucrăm cu un brand atât de iubit, așa cum este Dacia Romania, care oferă experiențe uimitoare tuturor fanilor din domeniul auto și nu numai acestora” a declarat doamna Tania Giakoumaki, COO & CPO la XPLAIN. “Ajutăm Dacia să transmită aceste experiențe minunate prin rețelele sociale, către fanii și clienții care doresc să afle mai multe despre brandul lor favorit. Colaborarea noastră ireproșabilă cu Dacia România a reprezentat cheia succesului și scopul noastru este să ajutăm Dacia să ofere și mai multă inspirație, în fiecare zi, comunității sale înfloritoare.”.
Atingerea cifrei de 300.000 de fani pe pagina de Facebook a Dacia România este o dovadă în plus a faptului că Agenția a înțeles în profunzime nevoile pieței din România, precum și a faptului că aceasta poate oferi brand-urilor soluțiile inovatoare și suportul strategic de care acestea au nevoie, construind și gestionând o prezență digitală solidă pentru ele.
XPLAIN, punând un accent deosebit pe Performance Marketing, a decis să se poziționeze ca o agenție complet orientată spre rezultate, oferind clienților săi un singur serviciu: Rezultatele lor, în privința cărora agenția își asumă angajamentul. XPLAIN a lucrat cu clienți multinaționali și locali în numeroase țări, câștigănd multiple premii și distincții la nivel mondial.