Vine iarna, iar asta ȋnseamnă că vom deveni cu toţii mult mai ocupaţi: este sezonul cadourilor. Ştiţi, vremea nebună să alergăm frenetic ȋncercând să găsim acel ceva special; cadoul perfect care să-i spună cuiva că te-ai gândit la ea sau la el. Pentru că, orice ai cumpăra – de la şosete, la o maşină sport – gândul, intenţia contează, nu-i aşa?
Diesel a venit cu o soluţie: de ce să nu dăruim chiar gândul? Este personal şi atinge această veche mantra. Ȋmpachetat ȋntr-o bulă din sticlă, ȋţi va face viaţa mai uşoară ȋn timp ce face pe cineva mai fericit.
Conceptul de a dărui un gând poate fi văzut, ȋn primul rând, ȋntr-o serie de filme scurte. Ȋn ele abundă cadouri “la mişto” şi sunt dezvăluite situaţii ciudate cauzate de aceste daruri: o bunică desface cu grijă un bong, un tip ȋi dăruieşte iubitei portretul său realizat din paste şi mai multe astfel de scenarii să le spunem… improbabile.
Campania ilustrează faptul că, alături de anumite achiziţii din colecţia actuală Diesel, clientul primeşte o bulă-gând care să fie inclusă alături de cadou.
Pentru că dacă ȋntr-adevăr gândul sau intenţia contează, Diesel spune: dăruieşte-i celui iubit, prietenului, colegului, oricui, de fapt – cel mai bun gând cu putinţă.