Ziua Internațională a Cafelei dă tonul la energie și la grija față de mediu! Cu această ocazie, Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, reamintește clienților să vină oricând cu tumblerul preferat în cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achiziționată. Mai mult decât atât, Starbucks le-a pregătit iubitorilor de cafea seminarii de coffee tasting și degustări gratuite în cele 31 de cafenele din România.
Acțiunea face parte dintr-o campanie globală, de durată, prin care clienții Starbucks sunt încurajați să vină cu tumblerele personale în cafenele pentru a savura băutura preferată și a contribui astfel, împreună cu Starbucks, la reducerea cantității de deșeuri. Încă din 1985, Starbucks a recompensat cu reduceri clienții care vin cu propriile tumblere în cafenea.
„O componentă importantă a strategiei globale Starbucks de reducere a deșeurilor este folosirea tumblerelor personale sau a paharelor reutilizabile pe care le puteți achiziționa din cafenelele noastre. De-a lungul timpului am susținut îmbunătățirea infrastructurii de reciclare și utilizarea fibrei post-consum în ambalajele noastre. Vom continua să oferim opțiuni prietenoase cu mediul pentru a crește gradul de conștientizare referitor la reducerea zilnică a deșeurilor. Pe termen lung, ne provocăm pe noi înșine, partenerii noștri, să folosim resurse reutilizabile și ne angajăm să explorăm noi modalități de reducere a deșeurilor de carton”, a declarat Dana Pașol, Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria.
Ziua Cafelei este, de asemenea, folosită pentru a promova cafeaua comercială echitabilă și pentru a spori gradul de conștientizare privind situația dificilă a producătorilor de cafea. Starbucks lansează constant inițiative cu un impact pozitiv asupra comunităților din care face parte. Totul începe cu o persoană, un pahar de cafea, un cartier!
„Energizează, întreține conversații și unește oameni, cafeaua, băutura devenită ritual și adusă la rang de artă de către barista Starbucks, este sărbătorită în fiecare an de iubitorii de cafea și reprezintă o ocazie foarte bună pentru educarea publicului și celebrarea cafelei ca băutură la nivel mondial”, a continuat Dana Pașol.
Ziua Internațională a Cafelei a fost sărbătorită prima dată pe 1 octombrie 2015, la Milano, după cum s-a convenit de Organizația Internațională a Cafelei.
Starbucks, cea mai iubită marcă de cafea din lume, a împlinit primăvara aceasta, 10 ani de la intrarea pe piaţa din România și se poate lăuda cu o rețea de 31 de cafenele în toată țara: 16 în București, trei în Timișoara, câte două în Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Ploiești și câte una în Brașov și Oradea. Anul acesta, lanțul de cafenele va continua să cucerească noi orașe din România și să ofere experiența autentică Starbucks cât mai multor oameni.
Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King, La Tagliatella şi Starbucks. Are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.