Regia de vânzări online F5 X-Media va administra, începând de astăzi, spaţiile publicitare ale ghidului online de timp liber ŞapteSeri.ro, alături de publisherul site-ului, Şapte Nopţi.
Astfel, regia de vânzări online a companiei F5 obţine un share de 5,8% din numărul total de clienţi unici înregistrat în cadrul categoriei de Programe şi ghiduri din SATI.
“SapteSeri.ro înseamnă un nou brand de publishing puternic în portofoliul F5 X-Media şi, în consecinţă, nenumărate oportunităţi de asociere de brand şi dezvoltare de campanii interactive pentru clienţii de publicitate”, a spus Irina Moroşanu, business affairs manager F5 (companie care deţine regia de vânzări F5 X-Media).
“Era timpul să facem un pas înainte în ceea ce priveşte gestionarea spaţiului online al Şapte Seri. Cred că această colaborare este benefică, în primul rând, pentru vizitatorii ŞapteSeri.ro, care vor avea acces la un conţinut şi la campanii interactive de calitate. Industria online este în creştere şi cred că parteneriatul cu F5 X-Media va duce la dezvoltarea ambelor companii, atât din punct de vedere al vânzărilor, cât şi al imaginii pe o piaţă atât de dinamică şi exigentă cum este cea a mediului online”, a declarat András Kovács, director general Şapte Nopţi.
Odată cu includerea în portofoliu a ghidului SapteSeri.ro, F5 X-Media îşi măreste oferta pe zona de Lifestyle&Divertisment, având la dispoziţie pe acest segment 20 de site-uri şi un volum lunar de aproape 5,9 milioane de clienţi unici însumaţi, respectiv circa 44,2 milioane de afişări, conform datelor SATI şi Google Analytics aferente lunii mai.
În plus, pe categoria Programe şi ghiduri din SATI, regia de vânzări online este reprezentată acum de două site-uri – ŞapteSeri.ro şi 24FUN.ro; deţinând, potrivit datelor din mai, un share de 5,8% (257 mii) în ceea ce priveşte clienţii unici, respectiv de 15,8 procente (942 mii) din punct de vedere al afişărilor.
{mosloadposition user10}