ŞAPTE SERI, cel mai puternic ghid săptămânal de informaţie culturală şi petrecere a timpului liber a fost alături de EFFIE România, festivalul publicitar care premiază eficienţa, în cadrul celei de-a treia ediţii de la noi din ţară desfăşurată sâmbăta aceasta la JW Marriott Grand Hotel.
Şapte Seri constituie o parte activă a vieţii socio-culturale din Bucureşti, dar şi din principalele oraşe din România, ghidul fiind un susţinător dinamic al proiectelor media şi culturale importante de la noi din ţară. Din acest motiv Şapte Seri nu putea lipsi din lista partenerilor media ai unui festival publicitar de anvergura EFFIE România.
„Fiecare parteneriat în care Şapte Seri se implică reprezintă încă un pas realizat în misiunea pe care ne-am propus-o: aceea de a fi principalul instrument de orientare şi promovare pentru proiectele culturale, sociale şi media valoroase de la noi din ţară. Iar EFFIE România face, cu siguranţă, parte din categoria proiectelor media importante de pe piaţa românească prin prestanţa pe care şi-a câştigat-o în cadrul industriei publicitare de la noi.
Evenimentul de anul acesta a punctat un plus de profesionalism şi şi-a demonstrat încă o dată obiectivitatea. Şapte Seri felicită toţi cei 13 câştigători pentru că au reuşit să demonstreze îmbinarea perfectă dintre creativitate şi rezultate eficiente în comunicare”, a declarat Adriana Petrescu, Director de Strategie la Kopa Publicaţii Grup, cu privire la evenimentul publicitar de sâmbătă.
Categoriile pentru care EFFIE şi-a recompensat participanţii şi anul acesta au fost: produse alimentare, produse non-alimentare, băuturi alcoolice, băuturi carbogazoase, retail, servicii financiare, media & entertainment, campanii sociale, telecomunicaţii, promoţii, lansări de produse noi.
Marele câştigător EFFIE România 2006 a fost agenţia Leo Burnett, care a obţinut Grand EFFIE pentru campania „Prietenii ştiu de ce”, la categoria băuturi alcoolice, plus încă 4 premii de aur la diverse alte categorii. Cei de la Leo Burnett au fost urmaţi prin numărul de premii câştigate de McCann Erickson, Odyssey Communication, Bridge Communication şi Spotlight, fie că vorbim despre trofee din aur (McCann pentru produse alimentare), argint sau bronz (Odissey pentru promoţii).
Despre ŞAPTE SERI:
ŞAPTE SERI este cel mai puternic ghid săptămânal de informaţie culturală şi petrecere a timpului liber, distribuit gratuit în 120.000 de exemplare în Baia-Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Oradea, Piteşti, Satu-Mare, Timişoara şi 60.000 de exemplare în ediţia de Bucureşti.
Cititorul ŞAPTE SERI este activ, călător, cu vârstă cuprinsă între 18 şi 40 de ani, însetat de noutate, artă şi valoare.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.sapteseri.ro.
{mosloadposition user10}