Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SAPTE SERI sustine in calitate de partener media

târgul de producţie publicitară ADVERTISING SHOW 2006

ŞAPTE SERI susţine în calitate de partener media târgul de producţie publicitară ADVERTISING SHOW 2006. Aflat la cea de-a IV-a ediţie, târgul se va desfăşura în perioada 20 – 23 septembrie 2006, în cadrul Complexului Expoziţional ROMEXPO.

 

Târgul de producţie publicitară ADVERTISING SHOW a debutat la ROMEXPO în anul 2003 şi s-a bucurat de succes încă de la prima ediţie. Înregistrând o creştere spectaculoasă de-a lungul celor trei ediţii, de la 42 de firme direct expozante în primul an, până la 121 în anul 2005, ADVERTISING SHOW poate fi considerat în prezent cel mai important târg din România adresat specialiştilor în publicitate. Manifestarea îşi propune să îşi păstreze poziţia de lider pe piaţa românească a evenimentelor de profil şi, în acelaşi timp, să câştige notorietate pe plan internaţional.

„Dorim ca prin participarea noastră în cadrul acestui eveniment să contribuim la dezvoltarea şi maturizarea industriei publicitare din România. Succesul ediţiilor precedente ale acestui târg ne-a demonstrat interesul publicului pentru evenimentele de acest gen, evenimente care îşi găsesc reflectarea în paginile ghidului nostru”, declară Andras Kovacs, Director General Şapte Seri.

La acest târg sunt invitate să participe firme din ţară şi străinătate, companii producătoare sau distribuitoare de echipamente, materiale şi accesorii, software şi hardware, companii specializate în semnalistica indoor şi outdoor, imprimare digitală, serigrafie, tampografie, gravură, obiecte promoţionale, firme care doresc să îşi promoveze produsele şi serviciile prin intermediul unui eveniment expoziţional de acest gen.

ADVERTISING SHOW 2006 va găzdui şi cea de a III-a ediţie a Concursului Naţional pentru Calitatea Imprimării, eveniment care are ca scop principal întâlnirea şi evaluarea nivelului de performanţă la care se produce în acest moment în atelierele de producţie publicitară din ţară.

Bucuresti, 12.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.