şi promovarea unor nume cu rezonanţă a crescut audienţa Şapte Seri cu 12%”
Dezvoltarea conţinutului editorial, schimbarea layout-ului, extinderea reţelei de distribuţie şi implicarea în principalele evenimente muzicale şi culturale ale anului au contribuit la creşterea audienţei ghidului cu 11.000 de cititori pentru fiecare ediţie
Audienţa Şapte Seri, cel mai important ghid de petrecere a timpului liber din România, a avansat cu 12,1% în perioada iulie 2006 – iulie 2007, conform rezultatelor Studiului Naţional de Audienţă (SNA).
Potrivit reprezentanţilor Şapte Seri, la baza acestor rezultate a stat în primul rând reorganizarea structurii revistei, care a dus după sine şi o schimbare în plan editorial, aducerea în rândurile revistei a câtorva nume cu rezonanţă în mass-media printre care Mihai Morar, George Vintilă, Maria Andrieş, cât şi de layout. În plus, Şapte Seri s-a implicat anul acesta, în calitate de partener, în unele dintre cele mai importante evenimente muzicale şi culturale ale anului, ceea ce a contribuit de asemenea la popularitatea publicaţiei în rândul românilor. „Anul acesta a crescut numărul de concerte şi evenimente muzicale, culturale şi de divertisment organizate în România, multe dintre ele având în centru nume consacrate ale muzicii internaţionale, precum Rolling Stones, George Michael, Deep Dish, sau Chemical Brothers, pe care Şapte Seri le-a susţinut în calitate de partener. În aceeaşi măsură, schimbările de ordin editorial – introducerea unor rubrici noi, organizarea conţinutului publicaţiei într-un mod care să permită identificarea şi urmărirea cu uşurinţă a informaţiilor dorite, lansarea unor emisiuni în parteneriat cu alte media, precum Beretele Albe şi Weekender au contribuit la rezultatele foarte bune înregistrate de Şapte Seri în acest an,” declară Mircea Criveanu, Director Executiv Şapte Seri.
Conform datelor studiului SNA, audienţa medie a ghidului Şapte Seri a crescut cu 11.000 de cititori, până la 102.000 de cititori pentru fiecare ediţie.
Ediţia Şapte Seri publicată începând cu luna mai anul acesta la Constanţa, s-a bucurat de un real succes atât în rândul constănţenilor cât şi al tuturor celor care şi-au petrecut concediul pe litoral în perioada estivală. De asemenea, ediţia estivală a ghidului, a beneficiat de o arie largă de acoperire, fiind distribuită în 350 de locaţii de pe litoralul românesc.
Anul acesta, grupul de media Şapte Seri a lansat Freestyle, primul lifeguide bucureştean, o revistă lunară care oferă o perspectivă completă asupra principalelor evenimente, localurilor, vedetelor, sau a celor mai bune locuri de shopping şi a schimbat formatul publicaţiei unu&unu, ghid dedicat în special adolescenţilor, care se bucură de un real succes în licee şi care, în doar 4 ani de la momentul lansării, a devenit un prieten fidel, de încredere al liceenilor.
{mosloadposition user10}