Ghidul saptamanal de cultura si petrecere a timpului liber, Sapte Seri, si-a schimbat atitudinea vizuala pentru a raspunde mai rapid si mai comod la cautarile cititorilor sai.
Sapte Seri se bucura, incepand cu aceasta saptamana, de o noua grafica. Schimbarea a fost facuta pentru a raspunde in mod eficient dorintelor cititorilor sai de a accesa informatia mai rapid, mai comod, dar si de a crea o legatura vizuala si afectiva puternica cu acestia.
Sigla noua pastreaza identitatea brandului, insa vine cu o grafica mai prietenoasa, mai usor de identificat si observat. Interiorul revistei a suferit si el modificari: organizarea si prezentarea informatiei se bucura de un nou format, iar in cuprins pot fi identificate cu usurinta principalele categorii dar si informatii suplimentare despre acestea.
„Suntem intr-un dialog permanent cu cititorii nostri, fata de care vrem sa ne tinem promisiunea unui brand in care pot avea incredere si care, la randul lui, ofera mai mult decat simpla informatie. Vizualul inseamna atitudine, de aceea, prin aceasta schimbare, ne-am respectat angajamentul fata de cititorii fideli, vizand in acelasi timp si segmente noi de public ” a declarat Andras Kovacs, fondatorul revistei Sapte Seri.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}