Sapte Seri, primul ghid saptamanal de petrecere a timpului liber si de informatie culturala, si-a schimbat infatisarea.
Anul 2009 debuteaza cu un layout nou pentru Sapte Seri. Culoarea si simplitatea grafica aduc un aer de prospetime publicatiei.
,,Am vrut sa facem o schimbare. Sapte Seri are rara capacitate de a reintineri saptamanal si am vrut sa redam acest lucru si prin vizual. Dupa mai mult de zece ani de prezenta pe piata, consider ca Sapte Seri a devenit un lider de opinie. De aceea, declaram anul 2009 anul culorilor, al optimismului si al reinventarii. Noul concept vizual apartine unui tanar designer tocmai pentru ca am vrut ca interpretarea grafica sa aduca acel suflu pe care il regasim la tanara generatie. Noul Sapte Seri este mai vesel, mai creativ si isi propune sa aduca o doza de optimism cititorilor sai”, a declarat Andras Kovacs, fondatorul revistei Sapte Seri.
,,Am fost incantata sa primesc acceptul pe vizualul propus revistei Sapte Seri. In ceea ce priveste sigla, am ales culoare suprapusa peste gri, ca un efect simbolic. Sapte Seri inseamna dinamism, culoare, transformare, miscare si de aceea, am ales schimbarea culorilor saptamanal in sigla. Noul Sapte Seri te scoate din blocurile luminate vag de televizoare si iti da pontul unor evenimente pe care le coloreaza altfel in fiecare saptamana. Culoare inseamna miscare, viata si Sapte Seri releva aceste lucruri saptamanal”, a declarat Irina Caraivan, designerul noului concept grafic.
Mereu actual si tanar, informat si precis, Sapte Seri s-a impus de-a lungul timpului drept unul dintre cele mai recunoscute branduri romanesti. Accesibil si util, Sapte Seri a intrat in constiinta consumatorului devenind, in timp, un simbol pentru informatia legata de divertisment si cultura.
{mosloadposition user10}